ארכיון חודשי: אוגוסט 2009

האדם כ"קוקה-קולה" – מיתוג אישי מול מיתוג מוצר

30.08.2009

מותג הוא מונח אסוציאטיבי שפונה לרגש ולתת-מודע. כדי להגדיר מותג של מוצר, חברה או בן אדם, יש להסתכל על האובייקט (בין אם זה לוגו, או שם) ולהרגיש מה הוא "משדר" לכם, או מה עולה לכם בראש. אם תשאלו קבוצה של …

מיתוג אישי ויזואלי: גבר מול אישה – הכל תלוי בקונטראסט

27.08.2009

3 עובדות מסבירות מדוע לוגו על שלט חוצות יכול לקבוע מה נחוש כלפי מוצר, ומדוע תמונת פרופיל אינטרנטית ברשת חברתית יכולה לקבוע מה נחוש כלפי אדם: לרושם הראשוני יש תפקיד עיקרי במיתוג בכלל ובמיתוג האישי בפרט המימד המרכזי ברושם הראשוני …

קטגוריות:

תגיות:

להגיב

דודו טופז: המיתוג האישי והבאזז

22.08.2009

מיתוג אישי הוא, באופן טבעי, תהליך שמתרחש במהלך חייו של האדם. פיתוח אישיות ומודעות עצמית, מציאת נישה וערך מוסף, בידול מהאחרים, הפצת מסרים וקשר עם הסביבה – כולן פעולות שהאדם עושה למען בניית המיתוג האישי שלו, תוך כדי החיים.אולם, יש …

באוניברסיטת אינדיאנה סטייט לומדים מיתוג אישי

12.08.2009

בראיון שערכתי לפני שנה וחצי עם דן שאובל, ילד הפלא של המיתוג האישי, שאלתי אותו אם לדעתו מיתוג אישי יהפוך לקורס אקדמי. "למרות שהאקדמיה קצת שמרנית בנושא, זה יהפוך בקרוב לחלק בלתי נפרד מלימודי השיווק" הוא חזה. "ברגע שזה יקרה, …

מיתוג אישי – גם אחרי גיל 50

08.08.2009

מיתוג אישי לבני 50 פלוס ציינתי פה לא פעם שתהליך בניית מיתוג אישי נועד בעיקר עבור אלה הנמצאים בצומת דרכים בחייהם – ולא חסר כאלה: מובטלים המחפשים עבודה, פרילאנסרים המחפשים פרויקטים, אנשים שרוצים שינוי ולבצע הסבת מקצוע, אנשי קריירה המחפשים …

יובל דרור עם 50 טיפים למיתוג אישי

04.08.2009

כבר הרבה זמן אני צמוד ל- RSS של הבלוגר הציניקן יובל דרור, למרות (ואולי בגלל) שאני לא תמיד מסכים עם מה שהוא כותב. ציני ככל שיהיה, יובל דרור מחובר למה שקורה בעולם האינטרנט ותמיד יש לו יציאות מעניינות. הפעם הוא …

קטגוריות:

תגיות:

להגיב