רושם ראשוני בגוגל – "המראה המושלם" של ישראל ישראלי

23.04.2011

 

מיתוג אישי בגוגל

השבוע התארחתי אצל שני סלמה בבלוג קידום אתרים, שם פרסמתי פוסט על מה שאני מגדיר כבסיס למיתוג האישי באינטרנט – האופן בו שם המותג שלנו מופיע בגוגל.

כמו שכתבתי בעבר, המראה שניבט מהעמוד ראשון של תוצאות החיפוש המתקבלות תחת שמנו, מהוות את הרושם הדיגיטלי הראשוני עבור הגולש הממוצע שיכול להיות למשל המעסיק, הלקוח או הדייט העתידי.

בפוסט האורח תיארתי את המצב האידיאלי של אותו רושם ראשוני – כלומר, המראה המושלם שמתקבל עבור תוצאות חיפוש של שם. במקרה של הדוגמא – ישראל ישראלי. כמובן שהרעיון הוא בפיזור פלטפורמות ממותגות ובשליטה כמו: אתר, קורות חיים, בלוג, תמונות, עמוד מאמרים, פרופילים בר. חברתיות וכו'.

לפוסט המלא – לחצו כאן

תגיות:

One thought on “רושם ראשוני בגוגל – "המראה המושלם" של ישראל ישראלי

  1. Pingback: ניהול מוניטין ברשתות חברתיות – טיפים | הבלוג של מאור קפלנסקי

כתיבת תגובה

האימייל שלך לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>