Vizibility – כפתור חמוד ש"מסדר" לך את התוצאות בגוגל

25.10.2010

מיתוג אישי

מי שקורא את הבלוג הזה כבר יודע שהבסיס למיתוג האישי באינטרנט הוא האופן בו השם שלך מופיע בתוצאות החיפוש של גוגל – לטוב ולרע. אני קורא לזה – "הרושם הראשוני הדיגיטלי".

יש לא מעט שהיו רוצים "לנקות" כמה אזכורים תחת שמם המופיעים בגוגל. בין אם זה ידיעה שלילית בפורטל חדשות, קטע מפרוטוקול בית משפט או סתם טוקבק מלוכלך – הידיעה שזה נמצא שם לנצח, גלוי וחשוף לעיני כל, יכולה להדיר שינה מרבים.

האמת היא שחלק גדול מהלקוחות שלי ב- eBrand, הם כאלה הסובלים מאזכורים שליליים תחת שמם ופונים אליי לטובת קמפיין הדחקת אזכורים שליליים. ברוב המקרים מדובר בקמפיין ארוך טווח הדורש עבודה סיזיפית של הפצת תוכן בעשרות פלטפורמות שונות ברחבי הרשת.

אפשר "לשנות" את הרושם הדיגיטלי

אז עכשיו מסתבר שיש דרך לעשות את החיים קלים יותר – גם אם היא מעט מלאכותית. שירות חדש הנקרא VIZIBILITY  מאפשר לכל אחד מאיתנו "לסדר" לעצמו את התוצאות בגוגל, כך שהלקוח/המעסיק הפוטנציאלי/הדייט הקרוב/וכו', יראה את מה שאנחנו רוצים – ולא מה שהאלגוריתם של גוגל קובע.

לאחר ש"סידרנו" לעצמנו את התוצאות, ונרשמנו לשירות, אנו יכולים לשלוף קוד SCRIPT אותו ניתן להטמיע ככפתור באתר, בבלוג או בפרופיל החברתי שלנו. לחיצה על הכפתור Search Me, תוביל לאותן תוצאות לא נייטראליות בעליל.

אז נכון שזה יהיה תמים מצדנו לחשוב שהבוס העתידי "יאמין" למה שהוא רואה ולא יפנה לתוצאות האמיתיות של גוגל, אבל זו עוד דרך נחמדה למתג את עצמנו ולשפר את הרושם הדיגיטלי הראשוני.

———————–

אז חפשו אותי ב"גוגל"…:



קטגוריות:

תגיות:

2 תגובות על “Vizibility – כפתור חמוד ש"מסדר" לך את התוצאות בגוגל

כתיבת תגובה

האימייל שלך לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>