חדש: מגזין מיתוג אישי גיליון 12

27.04.2010

קייטי איירלנדבפוסט הלפני אחרון כתבתי על המיתוג האישי של ענבל אור, שמוכיחה שגם בלונדינית חתיכה יכולה להיות יזמית מצליחה – למרות שבישראל השמרנית קצת לקבל את זה. באותו פוסט גם הזכרתי דוגמניות לשעבר שהפכו לנשות עסקים ויזמיות כמו שלי גפני ופנינה רוזנבלום. ריברנדינג כזה מקובל יותר בזירה העולמית, כשאולי המפורסמת מכולן היא קאתי איירלנד, סופר-מודל לשעבר שבצעירותה נהגה לעטר את השער של ה"ספורטס אילוסטרייטד" בבגד ים סטייל בר רפאלי.

היום קאתי מגלגלת מחזור שנתי של 1.5 מיליארד דולר מקו מוצרי לייפ-סטייל: KIWW – Kathy Ireland WorldWide – כשכמובן, המיתוג האישי שלה עומד במרכזו. אז האם המיתוג האישי הויזואלי שלה ועברה כדוגמנית עומד לצידה או לרעתה בפיתוח העסק שלה? את התשובה אתם יכולים לנחש לבד…

מגזין מיתוג אישי – גיליון 12

ראיון שער של דן שאובל (בוידאו) עם קאתי איירלנד עומד במרכזו של המגזין Personal Branding שיצא היום, ומתמקד בסלבריטאים המשמשים גם כ"דוברים" של העסק שלהם. ונה וויט, אחת מנערות "גלגל המזל" הפופולאריות, כיום כבר מעל 50, מספרת במגזין איך היא הצליחה למנף את העסק שלה בזכות המיתוג האישי שלה ואיך היא "מדבררת" את העסק שלה לפני הקהל הרחב. הגיליון מציג את 15 הסלבריטאים המובילים ב"דיברור" מותגים, כשבמקום הראשון המותג אופרה ה"מדברר" את המותג אובמה.

עוד במגזין: ראיון עם ג'יילן רוז, כוכב NBA לשעבר וכיום פרשן טלוויזיה; ראיון עם דאיימונד ג'ון, מעצב אופנה והבעלים של FUBU ומאמרים עם טיפים ועצות למיתוג אישי באינטרנט ובכלל – הכל בתוך 42 עמודי המגזין.

את המגזין האלקטרוני ניתן לרכוש כאן עם מנוי שנתי הכולל 4 גליונות בעלות של 12.95$ בלבד (חצי מהסכום מועבר לחקר הסרטן).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.