מיכל כרמי ונמרוד קרב מרצים על מיתוג אישי באינטרנט לצרכי גיוס ומציאת עבודה

28.04.2009

במסגרת המודעות ההולכת והגוברת לשימוש שאנחנו יכולים לעשות באינטרנט לצרכי מציאת עבודה וקידום קריירה, איגוד האינטרנט הישראלי מקיים בשבוע הבא מפגש שנושאו ""אינטרנט ועולם העבודה". המפגש יתקיים ב- 7 במאי בין השעות 17:00 ל- 19:30 במכללת אפקה להנדסאים ברחוב ' בני אפרים 218, תל-אביב.

המפגש יחולק לשניים:

  • בחלק הראשון תרצה מיכל כרמי, מנכ"ל חברת ההשמה "טריפלטק"  על ניהול קריירה וחיפוש עבודה על סיפו של עידן ה WEB 3.0: כלים מעשיים לניהול קריירה וחיפוש עבודה במדיה החברתית.
  • בחלק השני ירצה נמרוד קרב, מנכ"ל חברת האינטרנט "דוטקום 2006" על מדיית האינטרנט ככלי ניהולי למיתוג אישי, הכלים הדרושים לבניית קורות חיים אינטרנטיים מושלמים, איך הופכים הכשרה מקצועית לעסק המשווק נכון באינטרנט, איך לשווק את עצמך ולמצוא עבודה תוך שימוש בכלי האינטרנט הקיימים.
  • להרשמה: info@isoc.org.il

על עימות מקצועי שהפך לאישי, פרגון וכללי התנהגות ברשת חברתית

כפי שניתן לראות, הבלוג מדווח לאחרונה בתדירות גבוהה על סדנאות ומפגשים מסוג זה. אני רואה לנכון לדווח על כל מה שנודע לי וחופף את התחום המרתק בו עוסק הבלוג, כחלק ממטרתו הראשונית: להפיץ את בשורת המיתוג האישי בישראל. אני עושה זאת בצורה המקצועית ומוסיף לכך נימה אישית – בדיוק כמו שבלוג מקצועי צריך להיות. למרות שכביכול אני בעל אינטרס כמי שמציע שירותים אינטרנטיים המבוססים על מיתוג אישי, יש לי מחוייבות לקוראיי לדווח על כל מה שקורה בתחום זירה המקומית והבינלאומית – גם אם זה לפעמים מתנגש עם מניעי האישיים. אני תמיד מנסה להפריד מקצועי מאישי, וחבל שמיכל כרמי ונמרוד קרב לא עושים זאת.

עם מיכל כרמי ונמרוד קרב היו לי חילוקי דעות מקצועיים שהבעתי אותם בפניהם בזירה האינטרנטית (מעולם לא פגשתי אף אחד מהם). המחלוקת עם מיכל כרמי נסבה על כרטיס פיקטיבי לצרכים מסחריים-עסקיים שהיא מפעילה ברשת החברתית דה מרקר קפה תחת השם בשם מיכל@טריפלטק. מיכל כרמי טענה בפניי ובפני עורכי קפה דה מרקר כי מאחורי הכרטיס עומדת דמות אמיתית, אך לא נתנה על כך הוכחות עד היום. כתבתי על כך פוסט שעשה קצת רעש, ולא שינה כלום – רק גרם למיכל כרמי לחסום אותי מלהגיב לפוסטים שהיא מפרסמת.

המחלוקת עם נמרוד קרב נגעה לפרסום מדויק של שם המותג של העסק שלו ושמו המלא בפרסום סדנא של מיתוג אישי באינטרנט. כשפרסמתי את הפוסט שדיווח על הסדנא שהוא מקיים, לא ידעתי שמדובר בו או בחברת דוטקום, וזאת משום שעל הפרוספקט האינטרנטי (ששונה מאז) לא היה רשום את שם המותג או את שמו של מי שמעביר את הסדנא. לדעתי גם נמרוד קרב לקח את הביקורת בצורה אישית, לאחר שגיליתי שהוא מוחק תגובות מקצועיות שלי ולפרסומים של הסדנא בשבוע הבא – גם בקפה דה מרקר. אני שמח שלפחות הפעם פרסום הסדנא היה מדויק וכלל את השמות של המודיקים של מי שמעביר אותו המותגים.

התנצלות

כשקראתי שוב את הפוסטים הביקורתיים שהעליתי כנגד מיכל כרמי ונמרוד קרב, הרגשתי שאני יכול להבין את הכעס והתגובה האישית שלהם. כי גם אם הביקורת הייתה מקצועית ועניינית ובאה מתוך רצון לחדד ולדון בנקודות חשובות בתחום מיוחד זה, לאדם מהצד זה נראה כאילו אני מנסה ליצור עימות קטנוני כדי להוכיח שהם פחות מבינים או פחות מקצועיים ממני – גם אם כוונתי הייתה אחרת. על חוסר הרגישות וההבנה אני מתנצל וקורא למיכל כרמי ונמרוד קרב ליצור קשר – לא חייב להיות אינטרנטי.

למעלה כתובים חמשת הדברות של אנדי ביל לכללי התנהגות נאותים בעידן של שקיפות מלאה. שווה לקרוא ולהפנים אותם לפני שאתם מוחקים עוד תגובה, או משקרים.

ואם הם בכל זאת למדו משהו מאותם מקרים, נותר לי לקוות שיעבירו אותם לבאי המפגש, ושיגיעו הרבה.

תגיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.