חדש: גם אלון גל עושה מיתוג אישי באינטרנט

24.11.2008

שימו לב: טרנד המיתוג האישי חובר לטרנד האימון האישי באופן רשמי!

היום, במקרה (או שלא) עשיתי חיפוש תחת המושג "מיתוג אישי באינטרנט" ושמחתי לגלות מודעה ממומנת של אלון גל מופיעה מעל בלוג זה:

אלון גל

חלפה בדיוק שנה מאז העליתי דיון ברשת החברתית-עסקית קפה דה-מרקר שנגע לראשונה בקשר בין מיתוג אישי לאימון אישי – הנה גם אלון גל, גדול הקואצ'רים בישראל – מצטרף לטרנד.

אני מזכיר לכם שלפני 15 חודשים, כשרק החדרתי את התחום לישראל, המושג "מיתוג אישי באינטרנט" לא היה קיים בעברית אפילו פעם אחת. היום יש לביטוי המדויק בגוגל למעלה מ- 28,000 אזכורים. כמעט כולם שייכים לי, אבל היום לא רק אני יודע מה זה "Personal eBrand".

לאחר שהמושג חדר, ההכרה של אושיה כמו אלון גל בתחום, נותנת לו את הלגיטימציה.

אלון גל

הצטערתי שאלון גל לא הזמין אותי להרצות על הנושא בסדנא החדשה (שאין פרטים לגבי מיקומה או התאריך בה היא מועברת), אבל למרות זאת יש שמחה בליבי ואני רוחש לו הערכה רבה על כך שגם הוא הבין שהיום אין אימון אישי בלי מיתוג אישי – במיוחד כשמדובר באימון אישי לצרכים מקצועיים-עסקיים וקידום קריירה.

לא משנה כמה תשפר את עצמך ואת ההתנהלות שלך, אם לא תפיץ את מומחיותך לכל עבר ואם לא תפרסם את עצמך – פשוט לא תתקדם. ולאדם הפרטי אין מקום טוב יותר מהאינטרנט למיתוג עצמי.

מישהו יכול לעזור לי למצוא את "דוטקום ווריטק" בגוגל?

המודעה מפנה לעמוד נחיתה המציג את סדנה החדשה שאלון גל ו-"תות תקשורת" מעבירים בשיתוף עם חברת האינטרנט "דוטקום ווריטק – המתמחים במיתוג אישי באינטרנט ובקידום אתרים!" (כפי שכתוב באתר). נשמע מבטיח, אבל כשניסיתי לחפש את "דוטקום ווריטק"בגוגל, קיבלתי 0 תוצאות.

תסכימו איתי שיש כאן סתירה לוגית מסוימת בין עובדה זו להגדרתם כמומחים בתחום. גם אם יש כאן טעות דפוס, כך ממש לא מקדמים את המותג שלכם באינטרנט. למה אין לינק? לא ברור. ל"דוטקום ווריטק" הפתרונות.

יכול להיות שסימן הקריאה בסוף המשפט הוא סימן לחוסר ביטחון במומחיותם? כנראה שנאלץ לחכות לסדנא כדי לגלות זאת.

האם "דוטקום ווריטק" יצליחו לנקות לאלון גל את הלכלוך מהכתפיים?

ואגב, אם באלון גל ובמיתוג אישי באינטרנט עסקינן, לקואצ'ר המפורסם יש בעיה אישית לא קטנה עם האופן בו שמו המלא (והממותג) מופיע בגוגל: אלון גל בגוגל. אני רק מקווה שעד שתיפתח הסדנא, "דוטקום ווריטק" ייצליחו "לנקות לו את הלכלוך" מהכתפיים כדי להוכיח את מומחיותם.

אלון גל

אז לפני שתלחצו על הטופס ותירשמו לסדנת מיתוג אישי באינטרנט של אלון גל ו"דוטקום ווריטק", אני ממליץ לראות את הוידאו החמוד הבא ולשמוע את מיקס לשיר הנפלא Dirt Off Your Shoulders של JAY-Z, על רקע ביצועי הריקוד של ברק אובמה, הנשיא הממותג בעולם.

אלון גל - מיתוג אישי

6 תגובות על “חדש: גם אלון גל עושה מיתוג אישי באינטרנט

  1. לדעתי האישית (לאור מה שהצגת), יש כאן סתירה שיוצרת מספר סימני שאלה ובלבול בנוגע לאיכות הסדנא המוצעת. כיצד מישהו יכול ללמד על מיתוג אישי בעוד שהוא כשלעצמו אינו דואג למיתוגו האישי? במקרה הזה הסנדלר לא יכול ללכת יחף משום שהוא חייב לשמש דוגמא.

  2. שלום לכולם
    מקור הבלבול
    את תות ואלון גל אנו מכירים

    וריטק VERITECH-חברה לישומי רשת
    http://www.veritech.co.il/kidum.html

    שמי נימי מחברת דוטקום
    http://www.dotcom.co.il

    אני הוא זה המעביר את הסדנה
    בשיתוף תות תקשורת ותוצאות יחד עם חברת ווריטק

    עכשיו אם ברצונך חפש את האתרים של:
    תות תקשורת ותוצאות
    דוטקום
    בביטויים:
    מיתוג אישי
    מיתוג אישי באינטרנט
    ושים לב!
    סדנה למיתוג
    סדנאות מיתוג
    סדנאות מיתוג אישי
    סדנה למיתוג אישי

    דוטקום במקום הראשון!
    נשמח לראותך בין משתתפי הסדנה
    מועד קיומה מועבר למשתתפים במסגרת תהליך הרישום בתות תקשורת ותוצאות

  3. מאור היקר,
    בשוק שיש בו ביקוש יש לתת מענה מיידי לצורך – חוק בסיסי בשווק!!!
    אלון גל שהשכיל למתג את עצמו הוא איש שווק מצוי, הוא יודע למנף את עוצמת המותג שלו ולאפשר יצירת הון מצורך בשוק ועל זה הוא ראוי למחמאה אמיתית. צריך לזכור שכשלקוח מעונין במוצר ידע לבדוק בתוך ההיצע הקיים מה נכון עבורו, עליו לשאול שאלות בסיסיות ולעשות מחקר שוק בו הוא בוחן ממי יקנה את המוצר, מה איכות המוצר ומה מחירו.
    בעולם של ביקוש או טרנדים רוב האנשים מקבלים החלטות לפי המאוויים שלהם ולא על סמך בדיקה, רוב המוצרים בשוק אינם איכותיים, כל אחד יכול "להציא" קורס ולשווק, יש כאלה שקוראים ספר ומתרגמים אותו לקורס וישנם אלה שבונים קורס על סמך מחקר מעמיק בן שנים, מיתוג האיכות אינו פשוט וקונה אין כלי הבחנה לגבי איכות מוצר.אין באמירה זו שלי להפחית מהמוצר של אלון שכן לא למדתי מעולם את המתודולוגיות שלו ואיני יכול לחוות דיעה.אין לי ספק ממעקב אחריך שאתה מקצוען ומבין בתחום ואם תציע את הידע שלך בעולם אהיה הראשון ללמוד ממך. עופר ברייר

  4. תגובה לעופר

    "בעולם של ביקוש או טרנדים רוב האנשים מקבלים החלטות לפי המאוויים שלהם ולא על סמך בדיקה, רוב המוצרים בשוק אינם איכותיים, כל אחד יכול "להציא" קורס ולשווק, יש כאלה שקוראים ספר ומתרגמים אותו לקורס וישנם אלה שבונים קורס על סמך מחקר מעמיק בן שנים, מיתוג האיכות אינו פשוט וקונה אין כלי הבחנה לגבי איכות מוצר.אין באמירה זו שלי להפחית מהמוצר של אלון שכן לא למדתי מעולם את המתודולוגיות שלו ואיני יכול לחוות דיעה."

    לא מדובר במתודולוגיות של אלון גל אלא במתודולוגיות של דוטקום
    תהיו טובים-לא קראנו ספר והמצאנו סדנה
    מבוסס על ידע וניסיון של מעל עשר שנים בתחום
    יום מקסים

    נימי קרב
    דוטקום

  5. נימי.. איך ניסיון של מעל עשר שנים בתחום
    הרי המונח מיתוג אישי (בלי האינטרנט) הוטבע לראשונה לפני 11 שנים על ידי טום פיטרס.
    אז אתה רוצה להגיד לי שכבר רכשת ניסיון בתחום (ועוד באינטרנט!) לפני שהוא בכלל נולד?

  6. מיתוג אישי באינטרנט:
    נטוורקינג ושיטות פניה נכונות
    קו"ח נכונים ברשת
    שיווק ברשתות חברתיות
    כתיבה נכונה ומקושרת של מאמרים והמקומות הנכונים להציב אותם
    אתר אישי (לא בגוגל ) ובלוג בפלטפורמה עם הרשאות נרחבות
    (ניהול קבוצות ופורומים)
    השתתפות נכונה באתרי הצבעות
    ידע בשיווק אנטי ספאם
    לביצוע המשימות דרוש ידע :
    דפדפנים, הרחבות, כלי רשת,HTML ,מעבדי תמלילים וירטואלים
    מנועי חיפוש ,הכרת הרשת, תגיות, הדבקה נכונה, RSS
    ועוד הרבה ידע הנלמד בסדנה

    איני רואה כאן את המקום לדון בו בניסיון המקצועי שלי
    איתך הסליחה

    מטרת הסדנה היא להקנות ידע בעזרתו יכול כל אדם למתג את שמו הפרטי בתוצאות מנועי החיפוש ולשווק את תכניו באינטרנט

    סך הידע הנלמד מוביל לתוצאה שבשנה האחרונה בחרו לכנות
    "מיתוג אישי באינטרנט"
    קודם היה מוכר הנושא בדיונים :
    how googleyezd are you
    מאז עלייתם של הרשתות החברתיות-נוצר הקשר חזק בין התכנים הללו
    והתוצאות של גוגל ודרוש ידע של דרך עבודתו כדי למתג
    ידע אותו אנו מלמדים
    יום טוב
    נימי קרב
    דוטקום

כתיבת תגובה

האימייל שלך לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>