כתבת שער על מיתוג עצמי במגזין Timeout

14.05.2008

 מגזין מיתוג אישי

תחום המיתוג האישי באינטרנט הוא חדשני ויחסית עוד לא מוכר (עדיין) ורבים אינם מכירים בנחיצותו ובתועלת שהם יכולים להפיק ממנו. בחו"ל המצב שונה. ה- Personal Ebrand הובא מארה"ב, שם מדובר כבר ב'טרנד'. יועצים ומומחים מלמדים איך וכיצד יש לעשותו על הצד הטוב ביותר לטובת קידום אישי, מקצועי ועסקי.

באוגוסט 2007, כשהקמתי בלוג מקצועי זה, ניסיתי להחדיר את המושג מיתוג אישי (בכלל, ובאינטרנט בפרט) גם לישראל. חבלי הלידה היו קשים והמושג לא התקבל בטבעיות. לאנשים קשה היה לקבל את "הטמעתם" של מושגים מהשיווק המסורתי, על אנשים. אלא שמאז בהדרגה, בזכות יכולות הבאזז של האינטרנט, יותר ויותר אנשים בישראל מודעים לתחום ולנחיצותו.

עוד על מיתוג אישי תוכלו לקרוא בגליון האחרון של המגזין TimeOut , שהקדיש את כתבת השער שלו לנושא, ובה הדגשתי את החשיבות שיש לאינטרנט ככלי מרכזי למיתוג עצמי של כל אחד ואחד מאיתנו. לגרסה הדיגיטלית של הגיליון, לחצו כאן:

מיתוג אישי ב- TimeOut

השורשים והעתיד של המיתוג האישי באינטרנט

קצת מעל לעשור חלף מאז שטום פיטרס טבע את המונח מיתוג אישי (Personal Branding), וכך קישר לאנשים תהליך שיווקי קלאסי שבוצע עד כה על עסקים, מוצרים או שירותים. פיטרס ניבא בצורה מדוייקת שהמיתוג האישי יהיה נחוץ מאין כמוהו בעידן התחרותי של שנות ה- 2000, אך אפילו הוא לא העריך עד כמה גדול יהיה חלקו של האינטרנט בתהליך שיווקי זה. היום אנחנו יודעים שאין מקום אפקטיבי יותר למיתוג האישי מאשר רשת האינטרנט.

האינטרנט של 1997 אינו דומה לזה של 2007 ובטח גם יהיה שונה מזה של 2017 – אבל המגמה היא ברורה: 10 שנים מהיום נפחי האחסון יהיה גדולים יותר, רוחבי הפס יהיו מהירים יותר, המחשבים האישיים, הניידים, הטלפונים ומחשבי כף היד יהיו משוכללים יותר. ותהיו בטוחים: העולם יהיה תחרותי ותובעני הרבה יותר מהיום.

המסקנה היא שכדי למתג את עצמנו בצורה אפקטיבית, שימוש נכון בכלים האינטרנטיים הוא הכרחי. אז איך עושים זאת?

צרו קשר

ואחזור אליכם בהקדם האפשרי.

תגיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.