בלוגרים מפורסמים: גדי שמשון

22.04.2008

מאת: מאור קפלנסקי, 21.4.2008

גדי שמשון

הבלוגוספירה הישראלית היא עדיין צעירה, אבל היום, לקראת סוף העשור, מבינים גם כאן כי בלוג לא נועד רק לשמש כיומן אישי ומקום לפרסם סיפורים, רגשות ולמשוך תשומת לב, אלא גם (אולי בעיקר) להביא לפיתוח אישי, מקצועי וכלכלי. בישראל אומנם אין עדיין בלוגרים שמרוויחים כסף ישירות מהבלוג כמו שקורה בארה"ב, אולם יש לא מעט שהשתמשו בו למיתוג אישי וכמנוף לקידום קריירה.

מסתבר שעולם הבלוגים הוא לא רק נחלתן של בני טיפש עשרה, אינטרנט פריקים ואינטרנט גיקים, אלא גם המאמן האישי, הסוחר בבורסה, מדריכת היוגה והתזונאית נוטלים בו חלק – ככלי לקידום אישי ומקצועי.

בכל שבוע אנתח פה בקצרה דמות בולטת בבלוגוספירה הישראלית. בין אם היא אחת כזאת שתקעה בה יתד וכבר הפכה למפורסמת, או כזאת שהיא רק בגדר "כוכב נולד" וונמצאת בדרך לפרסום ולהכרה. הרשימה כוללת בלוגרים שמיתגו את עצמם דרך בלוג מעניין ויציב שמעורר תהודה, מושך קוראים, עושה רעש וסוחט תגובות. עבור כל דמות אסקור את המיתוג האישי החיובי, השלילי והעתידי – הטוב, הרע והלא נודע.

הערה: אין פה ניסיון להעביר ביקורת על בלוגר זה או אחר, אלא רק דרך מעניינת ותמציתית לסקר את פעילותו והמיתוג האישי הנלווה ממנו. אז לא לקחת אישית!

בלוגר מספר 2: גדי שמשון

גדי שמשון בגוגל

גדי שמשון בפייסבוק

גדי שמשון בדה מרקר קפה: גדי שמשון

גדי שמשון ב"רשימות": ערס פואטי

גדי שמשון בלוג מקצועי: קונטנט אינטראקטיב


שרגל דבורית

הטוב: הוא היה שם כשהכול התחיל, וכיום ממותג כ- "סבא של האינטרנט הישראלי" וכ"גורו של קהילת האינטרנט הישראלית". כזקן השבט הפך גדי שמשון להיות ה"קול הדובר" והדעתן של קהילת האינטרנט בישראל, וככזה הגן בחירוף נפש על הצעות חוק שמטילות עליו צנזורה. הוא ה- Man to-go כשאתה רוצה לדעת משהו על אינטרנט. אה, הוא גם הבלוגר היחיד שממותג ויקיפדית


 

דבורית שרגל

הרע: דביר וולק כתב את זה יותר טוב ממני. ציני קר עם הומור חריף.

 

 

 

דבורית שרגל

 

הלא נודע: שר התקשורת ב- 2020?

 

בשבוע הקודם: דבורית שרגל

בשבוע הבא: עידו קינן

 

תגיות:

2 תגובות על “בלוגרים מפורסמים: גדי שמשון

  1. Pingback: קטגוריית בלוגרים מפורסמים | We CMS

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.