מה לא לעשות כדי להגיע למיתוג אישי אותנטי

26.02.2011

מיתוג אישי הוא מושג נוצץ, אבל מכיל בתוכו דרישות טריוויאליות. הדרישות אולי טריוויאליות , אבל אינן מובנות מאליהן. אני מציע לכל אחד שחושב להיכנס לתהליך של המיתוג האישי, לבדוק האם הוא מוכן לפי רשימת הדרישות המופיעות בסרטון שלפניכם:

בקיצור:

  • ללא חזון
  • ללא מודעות עצמית
  • ללא יכולת למידה
  • ללא שינוי בחשיבה
  • ללא יושר ותום לב
  • ללא שמחת חיים
  • ללא תשוקה
  • ללא שיתוף
  • ללא אמון
  • ללא אהבה

– לא יכול להתקיים מיתוג אישי אותנטי

===========================================

עם, או בלי קשר, רציתי להזמין אתכם לסמינרשת (וובינר) שיתקיים ביום שלישי הקרוב (1.3.11 שעה 21:00), בו יראיין אותי יעקב סמלסון, שפתח לאחרונה בלוג בנושא שיווק באינטרנט.  הוובינר יעסוק באחד מהמרכיבים החשובים במיתוג האישי באינטרנט והוא – שמירה על שם המותג.

להרשמה בחינם לחצו על התמונה:

קטגוריות:

תגיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *