5 טיפים לניהול ערוץ YOUTUBE ממותג לחבר הכנסת

23.03.2011

בשבוע שעבר התארחתי באירוע (בתמונה) שהתקיים בכנסת לרגל "השקת ערוץ YOUTUBE לכל חברי הכנסת".

גוגל (לה שייכת יוטיוב), בניסיון לקרב את בית המחוקקים הישראלי לעידן האינטרנט החדש, העניקה לכל אחד מחברי הכנסת אפשרות לפתוח ערוץ יוטיוב ממותג (Branded Channel).

קשה לומר שחברי הכנסת גילו התלהבות יתרה, ורק מעטים מהם ומעוזריהם הגיעו לאירוע. והאמת, לא הייתי בונה על זה שרבים מהם באמת ישתמשו ב- YOUTUBE כערוץ לחשיפה, מיתוג אישי ותקשורת עם הבוחרים. גוגל הציעה לנבחרי הציבור אפשרות די מצומצמת למיתוג הערוץ שלהם, שמתבטאת ב- HEADER מעוצב באופן אחיד ובאנר-תמונה בסייד-בר (ראו תמונה).

לכן, הח"כים לא יכולים "להסתפק במתנה" שהעניקה להם גוגל, אלא יהיו חייבים להיות עקביים ויצירתיים ביצירת תכני הוידאו שלהם, על מנת להפיק מהערוץ את המקסימום.

בפוסט המתפרסם ב- חדר 404, הבלוג של עידו קינן, שגם הוא נכח באירוע, ריכזתי 5 טיפים בסיסיים שיעזרו להם (או יותר נכון, למי שעושה להם את זה..) לעשות את זה כמו שצריך.

כתיבת תגובה

האימייל שלך לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>