חדש: מגזין מיתוג אישי מס' 16

25.04.2011

מיתוג אישי בגוגלמיתוג אישי הוא לא רק צורך של מחפשי עבודה וקריירה או כאלה שהם עצמאיים ובעלי מקצועות חופשיים. כיום, גם מנכ"לים של חברות, שלכאורה הגיעו ל"טופ" מבחינה מקצועית ואישית ונמצאים בראש הפירמידה, חייבים לדאוג למתג את עצמם.

מיתוג אישי של מנכ"לים חשוב מאוד במיוחד בעידן בו תדמית שעמלים עליה שנים, יכולה להיפגע קשות במחי טוקבק.

בנוסף, כבר ברור שאבד הכלח על טיפוס המנכ"ל שנחבא אל הכלים. זה פשוט לא אפשרי. היום מנכ"לים צריכים וחייבים להימצא ב"פרונט" והדוגמאות הבולטות ביותר לכך הם של סטיב ג'ובס, ביל גייטס ומארק צוקרברג – דוגמאות נפלאות של מותגים אנושיים המשפיעים באופן ישיר על מותג החברה.

המנכ"ל כמותג אנושי הוא נושא גיליון מספר 16 של Personal Branding, המגזין האינטרנטי של דן שאובל.

הגיליון כולל 25 מאמרים ומחקרים בנושא מיתוג אישי של מנכ"לים וכן ראיונות עם בכירים במשק האמריקאי כמו דאג קונאנט (מנכ"ל מותג המרקים Campbells, שגם מופיע בשער וג'ים קיגלי (מנכ"ל מותג רואי החשבון והייעוץ העסקי הבינלאומי Delloite).

כתיבת תגובה

האימייל שלך לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>