טיפים למיתוג אישי ומגזין חדש

17.08.2010

דן שאובל, ילד הפלא (טוב הוא כבר לא כל-כך ילד) של המיתוג האישי, התראיין שוב לרשת FOX המקומית, במסגרתו נידב מספר טיפים לצרכי מציאת עבודה.

כידוע, לא רק אצלנו נתקלים מחפשי העבודה בקשיים שמקורם בשוק תחרותי בו על כל משרה שווה עטים עשרות מועמדים.

בראיון הוא טוען ש- 80 אחוז מהמעסיקים בארה"ב משתמשים ברשתות חברתיות למיון מועמדים לעבודה. "כרטיס ה- LinkedIn הוא הרזומה החדש", הוא מסביר. "אם תסתפקו בשליחת קורות חיים סטנדרטיים בצורה אוטומטית – הם פשוט ילכו לאיבוד. הצגת מועמדות דרך כרטיס לינקד-אין, למשל, היא הרבה יותר אינדיבידואלית, וכך קיים סיכוי רב יותר שיזכרו אתכם".

אהבתי את מה שהוא אמר שם לגבי הדדיות (Mutualism) בהקשר של מציאת עבודה. הכוונה היא שאתם צריכים להציע למעסיק הפוטנציאלי משהו שהוא לא יוכל למצוא אצל מועמד אחד (מומחיות ספציפית, תכונת אופי ייחודית וכו'). כמו שהוא צריך להציע לכם (משכורת, תחומי אחריות, סביבת עבודה וכו') שאף בוס אחר יוכל לספק. בקיצור, ליצור מצב של WIN-WIN.

חדש:מגזין מיתוג אישי מספר 13

ואם כבר דן שאובל, רציתי להמליץ לכם על מהדורה מס' 13 של Personal Branding Magazine, כשהפעם המגזין מוקדש לנושא הפילנתרופיה.

בלי להיות ציניים, יש להודות שהתנדבות או תרומה לארגוני צדקה עושים לא רק טוב בלב, אלא תורמים בגדול למיתוג האישי שלנו ולאיך שאנחנו נראים בעיני אחרים.

כתבת השער כוללת ראיון עם קאנדס קמרון, שלפני 15-20 שנה הייתה אחת מהפנים המוכרות באמריקה, כששיחקה את די.ג'יי, ילדה המתבגרת מ – Full House ("צער גידול בנות"). היום, בגיל 34, היא מתנדבת במספר אגרוני צדקה.

בגיליון ראיונות נוספים עם:

  • בוב קוסטס, שדר הספורט הותיק של NBC
  • רי'צי סופה, הגיטריסט של איירוסמית'
  • טורי ג'ונסון מ"גוד מורנינג אמריקה" של ABC
  • ועוד רבים וטובים.

הגיליון כולל 11 מאמרים בנושאים של מיתוג אישי בכלל ובאינטרנט בפרט. בקיצור, שווה קריאה.

מי שמעוניין בעותק אלקטרוני של המגזין, שישאיר פה תגובה.

קטגוריות:

תגיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.