גם בדובאיי מדברים על מיתוג אישי

08.03.2010

אם חשבתם שדובאיי זה רק המגדל הגבוה בעולם, 28 מחסלים וטניסאית בזהות בדויה, אז מסתבר שטעיתם, כי בוידאו זה תוכלו לראות מצגת שהעבירה אקנקשה גואל Akanksha Goel, בריטית שהיגרה לאיחוד האמירויות.

אקנקשה הקימה בדובאיי את Socialize סוכנות לשיווק ברשתות חברתיות, ובין שאר עיסוקיה היא גם מעבירה מצגות בנושא מיתוג אישי. במצגת שלפניכם היא מסבירה על חמישה עקרונות במיתוג אישי באינטרנט ומחלקת אותם ל- 2P ו- 3C:

Protection (שמירה על השם שלנו באינטרנט) – לחפש את השם שלנו בגוגל, לקבל התראות עליו, להגדיר פרטיות בפייסבוק, לקנות דומיין שם מלא ו"לתפוס" את שמנו המלא (שהוא גם שם המותג…) ברשתות החברתיות.

Promotion (קידום השם שלנו באינטרנט) – שימוש מקיף בפלטפורמות תחת השם שלכם. במילים אחרות: Get Your name Out There!

Content (תוכן) – כדי להפיץ תוכן תחת שמכם באינטרנט, אתם לא חייבים בלוג. שירותים כמו  Posertous או Tumblr מאפשרים לכם להפיץ תכנים שישרתו את המותג שלכם בהקשר המקצועי-עסקי שלו

Comment (תגובות) – ובאותו הקשר, אתם יכולים למתג את עצמכם גם על ידי תוכן של אחרים. זאת על ידי תגובות לתוכן שמפרסמים אנשים מתחומכם.

Community (קהילה) – פה אקנקשה מדברת על העיקרון של לממש ב- Offline את הקהילה האינטרנטית שנוצרה בתהליך המיתוג האישי באינטרנט. לדוגמא: ליצור יתרון בהתמודדות על משרה.

קטגוריות:

תגיות:

One thought on “גם בדובאיי מדברים על מיתוג אישי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.