חדש: מגזין Personal Branding מספר 11

26.01.2010

אחת מההוכחות לכך שהגעתם למשהו, היא כשקהל המטרה שלכם (לקוחות, מעסיקים, קולגות וכו') מרגיש כי אתם Indispensable, כלומר: הכרחיים, חיוניים, או במילים אחרות: שאי אפשר לוותר עליכם. על מנת להגיע לדרגה כזאת, צריך לעבוד קשה ולהוכיח מדי יום כי אתם מספקים את הקבלות. כשזה יקרה, אתם תעשו יותר כסף, מערכות היחסים ביניכם ולאנשים הסובבים אתכם יהיו טובות יותר, ובאופן טבעי – המיתוג האישי שלכם יתחזק. 

האם אי אפשר לוותר עליכם? האם אין לכם מחליף? איך מגיעים למצב הזה?

זהו נושא הספר החדש של הבלוגר וגורו השיווק הטכנולוגי סת' גודין (Seth Godin) בשם Are you Indispensable? וזהו גם נושאו של המגזין החדש Personal Branding (מספר 11) שיצא היום.

כתבת השער היא ראיון של עורך המגזין דן שאובל עם גודין, בו האחרון מספר על ספרו החדש ועל הרעיון שעומד מאחוריו. עוד במגזין: ראיון עם השף הטלוויזיוני גיא פיירי ועם שחקן הפוטבול ג'רביס גרין - שניהם פיתחו מיתוג אישי מעניין.

המגזין גם מכיל 28 טורים ומאמרים בנושא מיתוג אישי בכלל ומיתוג אישי באינטרנט בפרט. עדיין לא קראתי, אבל אני בטוח שכל אחד יכול למצוא בהם ערך רב.

לחצו כאן: לרכישת מנוי שנתי למגזין האינטרנטי בעלות 12.95$ (50% הולך לחקר הסרטן בארה"ב).

כתיבת תגובה

האימייל שלך לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>