צחר רותם פתח ב"וואלה ג'ובס" בלוג בנושא מיתוג אישי ברשת

18.01.2010

צחר רותם

לא רק חברות ההשמה, אלא גם לוחות הדרושים האינטרנטיים, הבינו שיש לתת דגש לנושא המיתוג האישי. כפי שכתבתי בפוסט הקודם, המיתוג האישי בבסיסו נועד למחפש העבודה. דרך המיתוג האישי אפשר להתקדם בקריירה, למנף עסק, להתפרסם ולהגיע להכרה רחבת היקף – אבל בראש ובראשונה מדובר במשהו שמחפש העבודה בעידן הנוכחי פשוט לא יכול בלעדיו.

לצערי, רוב נותני השירותים העוסקים כיום במיתוג אישי, נוטים להתעלם משוק מחפשי העבודה. אולי זה נובע מתוך העובדה הפשוטה שמדובר באוכלוסיה "לא כלכלית", זאת מכיוון שלמחפש העבודה הממוצע, מטבע הדברים, אין את התקציב לממן שירותים מסוג זה. המשמעות היא שמחפש העבודה צריך לעשות את המיתוג האישי בעצמו – וזה בהחלט לא דבר רע. תהליך מיתוג אישי שעובר על מחפש עבודה (או על כל אחד אחר), אמור "לשייף" אותו, לחדד אותו מקצועית, לתת לו ביטחון ובאופן כללי משפר ומחזק אותו.

בלוג חדש בנושא מיתוג אישי באינטרנטדנית ניצן

על כן, מאוד שמחתי לגלות ש"וואלה ג'ובס", לוח מחפשי העבודה של פורטל וואלה, פתח את הבלוג "שם ברשת" בנושא מיתוג אישי ברשת למען אותם שולחי קורות מתוסכלים, שלא מבינים למה אף מעסיק לא חזור אליהם . בזאת "וואלה ג'ובס" מצטרף ללוח הדרושים האינטרנטי "אול-ג'ובס", שפתח לפני מספר חודשים מדור מקצועי עם מאמרים בנושא מיתוג אישי למחפשי עבודה ו- Ynet, שפתחו מדור בנושא מיתוג אישי במסגרת ערוץ הקריירה. הערוץ מכיל מאמרים פרי עטה של דנית ניצן (בתמונה), מומחית לניהול זהות ברשת.

את הבלוג של "וואלה ג'ובס" מנהל צחר רותם, מנכ"ל חברת התוכן האינטרנטי 3Points, שבמקרה (או שלא…) הוזמנתי לפני שבוע להרצות על מיתוג אישי באינטרנט במסגרת סדנא מטעמם. את הבלוג יקדיש רותם לתחום המיתוג האישי באינטרנט בהקשר של חיפוש העבודה ויסקור בו את שלל האתרים והיישומים שיאפשרו גם לכם ליצור חלון ראווה מרשים בשוק העבודה, שצומח שוב בתקופה האחרונה.

אל הבלוג של רותם תוכלו להגיע דרך עמוד הבית של "וואלה ג'ובס", שם גם תוכלו להיחשף לבלוגים של רינת בוגין, מנכ"לית "וואלה-ג'ובס" ושל זאב רוט, יועץ לניהול משאבי אנוש. חבל שהאחרונים לא התמידו בניהול הבלוג והפסיקו לעדכן אותו לפני 3 ו- 5 חודשים (בהתאמה). אני בטוח ש"שם ברשת" לא רק יתמיד הרבה יותר, אלא גם יגלה לנו הרבה תובנות חדשות בתחום מרתק זה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.