חדשות טרנד המיתוג האישי

15.12.2009

נהוג לומר ש"הטבלה לא משקרת", וזה בדרך כלל נכון.  זה נכון שבעתיים כשמדובר בגרף של  Google Insights שמלמד  בצורה הכי טובה על טרנדים ומגמות. אז כמו שניתן ללמוד מהגרף שלפניכם, תחום ה"מיתוג האישי" (Personal Branding), הוא נושא שיחה חם מאוד. לא רק ברשתות האינטרנטיות, אלא גם בשיחות סלון.

אבל תסכימו איתי שמדובר בהרבה יותר מ"טרנד".

הצורך למתג את עצמנו יישאר זמן רב, אם לא לתמיד. ככל שהאפשרויות של האדם הפרטי להעביר מסרים לתפוצה ברחבה יגדלו (בזכות הטכנולוגיה, כמובן…), כך גם יהיה עם הפוטנציאל של המיתוג האישי.

המודעות לעניין מתפשטת לכל המגזרים באוכלוסיה: מנהלים, שכירים, בעלי עסקים, עצמאיים, פרילאנסרים, או מחפשי עבודה. זה לא ממש משנה. כולם עושים מיתוג אישי – גם אם הם לא ממש יודעים שקוראים לזה כך…

ריבוי נותני השירותים ממחיש את צורך 

יחד עם הסיכומים ההכרחיים לציון סוף השנה האזרחית (שלא לדבר על סוף העשור…), בפוסטים הבאים גם אסקור מספר טרנדים הצפויים לנו בתחום המיתוג האישי בשנת 2010. בינתיים, אציין בקצרה מספר בעלי עסקים בישראל שלאחרונה החלו אף הם להציג את עצמם כנותני שירותים של מיתוג אישי באינטרנט, ביניהם מאמנים, אנשי יחסי ציבור ומשווקים אינטרנטיים:

מיתוג אישי

אז אני שואל אתכם: אם יש כל כך הרבה כאלה, איך אפשר להגיד שאין צורך?

One thought on “חדשות טרנד המיתוג האישי

  1. מיתוג אישי מפתח בתעדי ענק, אני מבין בתחום כמה דברים אבל אין ספק ששחקנים שזה מקצועם ועיקר עיסוקם יכולים להטיס מותג לשמיים, בייחוד בגוגל וברשתות החברתיות אפשר לראות הרבה שחקנים מסחריים עלים לרכבת הזאת.

    שרון ושלר
    גלובלמרקטים ונטשרס

כתיבת תגובה

האימייל שלך לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>