ב- 21.10 גילה גדעון ורועי קורן בסדנא למיתוג אישי באינטרנט

12.10.2009

 מיתוג אישי

יוזמה חדשה של המרכז הבינתחומי לאינטרנט, הולידה סדנא נוספת בתחום המיתוג האישי.

תמורת 280 ש"ח, תקבלו 6 שעות של בהם תלמדו איך להעביר מסרים שיווקיים ומסחריים באמצעות בלוגים ורשתות חברתיות, מה הם ההבדלים בין  הרשתות החברתיות השונות? איך בוחרים את  הרשת החברתית  המתאימה ביותר  לקידום הצרכים העסקיים ? כיצד משפיעה הפעילות ברשתות החברתיות על מנועי החיפוש וכתוצאה מכך גם על קידום התנועה לאתר? פתיחת חשבון/ בלוג ברשת חברתית -כללי עשה ואל תעשה  ועוד .

את הסדנא מארגנת רוני פרידמן, מנהלת המרכז הבינתחומי לאינטרנט, שאמרה למגזין Allmarketing: "לכל אחד יש מקום לספר את הסיפור שלו במדיה החברתית. מן הראוי כי הבוחר לקיים פעילות שיווקית ברשתות החברתיות באינטרנט, ידע מראש באיזו רשת חברתית הכי נכון לו לפעול  ואיך עליו לפעול בה על מנת להגיע לתוצאות הטובות ביותר".

את הסדנה ינחו:

1. רועי קורן - פעיל נמרץ בתעשיית האינטרנט הישראלית ושותף בהקמת הרשת החברתית TheMarker café ,וכיום מנכ"ל משותף ב- FaZa Heart & Mind Marketing העוסקת בשיווק, הפקה, ייעוץ עסקי וייזום פרויקטים.

2. גילה גדעון - בעלת חברת EFFECTIVA , כותבת ובעלת הבלוגים "מדיה חברתית בעסקים" "מנהל סחר אלקטרוני" ו-" ISRAEL GIFT IDEAS

הסדנה תתקיים ביום רביעי, 21.10.09 , בשעות 16:00-22:00 , במרכז האקדמי מופ"ת בתל אביב.

מכיוון שמספר המקומות מוגבל, יש להירשם מראש דרך המייל של רוני פרידמן בכתובת:

info@iic.org.il

כתיבת תגובה

האימייל שלך לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>