קורות חיים באינטרנט – 2knowme

10.10.2009


אני פונה בפנייה נרגשת לכל מחפשי העבודה שגולשים בבלוג זה. רגע לפני שאתם לוחצים SEND ושולחים את קובץ קורות החיים המשעמם והסטנדרטי שלכם לעוד מעסיק, רק כדי שיעיין בו שתי שניות ויזרוק אותו לפח (או לסל המחזור) – תזכרו שהבסיס למיתוג האישי שלכם הוא קודם כל להיות שונים ומבודלים.

זאת לא הפעם הראשונה, וגם לא הפעם השניה, אבל אני אכתוב פה שוב: קורות חיים סטנדרטיים זה פאסה. נכון, אתם עדיין צריכים שיהיה לכם את קובץ ה- WORD ורצוי שהוא יהיה כתוב נכון ומקצועי, אבל אין לו כיום את ההשפעה שהייתה לו פעם על ההחלטה אם להזמין אתכם לראיון או לא. כיום, לזהות האינטרנטית ולמה שניתן למצוא תחת השם שלנו אונליין – יש השפעה מרכזית וחזקה על הסיכויים שלנו למצוא עבודה שווה.

2KNOWME – שירות חדש של קורות חיים באינטרנט

לכן, מאוד שמחתי לגלות את השירות החדש של צמד יזמי האינטרנט אדורם שמש ודן רובננקו, שהשיקו החודש את האתר 2KNOWME , המאפשר לכל מחפש עבודה לשדרג בכיף (ובחינם) את קורות החיים שלו ולפרסם אותם באינטרנט.

אחרי רישום קצר לאתר, הגולש מתבקש למלא את קורות חיים שלו על פי מבנה מסודר (פרטים אישיים, שירות צבאי, ניסיון תעסקותי, לימודים וכו'). בנוסף ניתן להוסיף קישורים רלוונטיים וסרטונים. לבסוף מתקבל מסמך אינטרנטי עם כתובת ייחודית, אותו ניתן לשלוח למעסיק כלינק.

למה כדאי לעשות קורות חיים ב- 2KNOWME

אני רואה בשירות מספר יתרונות מרכזיים:קורות חיים באינטרנט

1. זמינות ונגישות – קורות החיים באינטרנט ולא נשארים כקובץ על המחשב

2.  ידידותיות – השינוי והשדרוג במסמך הוא קל ונוח

3. בידול – קורות החיים של 2KNOWME שונים וייחודים ועל כן זכירים יותר מקורות חיים סטנדרטיים

4. דגש על מיתוג אישי – סרטונים, תמונה וקישורים אישיים.

אני ממליץ מקרב לב להירשם לשירות. כלי זה יכול לשמש גם את אלה שאינם מחפשים כרגע עבודה – כי מי יודע מה יוליד המחר, במיוחד במציאות ההפכפכה בה אנו חיים.

את קורות חיים האינטרנטיים שלי תוכלו למצוא כאן:

מאור קפלנסקי – קורות חיים באינטרנט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.