רויטל גונן על מיתוג אישי דרך מאמרים

07.10.2009

לפני 26 חודשים, בלי עבודה ובלי דירה, הבנתי שאני חייב לעשות לעצמי מיתוג אישי (זה קרה עוד לפני שידעתי שיש בכלל מושג כזה…). ואז גיליתי שהדרך הכי טובה להתחיל היא פשוט לפרסם מאמר באינטרנט.

לא היה לי אתר, לא היה לי בלוג ואפילו לא היה לי כרטיס ברשת חברתית (מי שמע אז על פייסבוק…). אבל היה לי הרבה תוכן לכתוב ורציתי להפיץ אותו לעולם. שמחתי שהייתה לי את האפשרות לעשות את זה – ובחינם, כמובן.

מיתוג אישי

ב- 14.8.07 נכנסתי לאתר שיתוף המאמרים Articles של מיכל מורנו ופרסמתי את מאמר הבכורה האינטרנטי שלי והראשון בישראל בו הוזכר המונח "מיתוג אישי באינטרנט". היה זה סיפורה של סו שף, יועצת המתבגרים האמריקאית, שסבלה ממיתוג אינטרנטי שלילי בעקבות הכפשות שנכתבו תחת שמה.

המאמר היה קצר, קצת מבולבל, אבל בעיקר חדשני, והצלחתי למשוך דרכו קוראים רבים ולהתחיל לפתח פה את הרעיון והתחום שנקרא מיתוג אישי באינטרנט.

מאמרים ברשת – צעד ראשון למיתוג אישי

היום התחום צבר תאוצה ואנשים רבים הגיעו להכרה שעל מנת למצוא עבודה שווה או לשדרג את הקריירה שלהם, הם חייבים לעשות מיתוג אישי באינטרנט על ידי הפצת מומחיותם דרך תוכן טקסטואלי.

רויטל גונן, מנהלת תוכן ויזמית אינטרנט, העוסקת בקידום, מיתוג ושיווק באמצעות תוכן ובעלת האתר http://www.articlesonline.co.il מסבירה לנו מדוע מאמרים יכולים לעזור לנו לקדם את המיתוג האישי שלנו באינטרנט וגם מנדבת לנו מספר טיפים, ביניהם:

  • להימנע מתוכן משוכפל
  • להקפיד על פורמט נכון מבחינת גודל
  • דרך העברת אינפורמציה (מדריך, שאלה-תשובה, טיפים וכו')

ועוד… אבל למה אני מפרט יותר מדי? פשוט צפו בוידאו: מיתוג אישי דרך מאמרים..

קטגוריות:

תגיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.