טום סינגר על מיתוג אישי

23.09.2009

לכל מי שחושב שפייסבוק נועד רק לסיפוק צרכיהם של צעירים משועממים, לפניכם קטע מהרצאתו של טום סינגר (Thom Singer), מייסד New Year Publishing המספקת שירותי ייעוץ ויחסי ציבור לאנשי עסקים ומנהלים וחבר באגודת המרצים האמריקאית NSA.

סינגר פרסם סדרה של חמישה ספרים בשם Some Assembly Required בהם הוא מסביר עד כמה חשוב המיתוג האישי בימינו ועל האינטרנט כחלק מרכזי בו.

טום סינגר דוגל בתיאורה של Distinct מול Extinct, בתרגום פשוט: הבדלה או הכחדה. החיים המודרנים מחייבים אותנו לא רק "להיות שם", להפיץ את מסרינו ולתקשר עם קהל יעד רחב, אלא גם לעשות זאת בייחודיות תוך הדגשת השוני שלנו מאחרים.

בקטע שלפניכם סינגר מדבר על החשיבות של הנטוורקינג האינטרנטי לצרכים של קידום עסקים וקריירה. עם זאת הוא מדגיש כי גוגל, יוטיוב, פייסבוק, לינקדאין וטוויטר הם רק כלים, בעזרתם נוכל לבנות את המיתוג האישי שלנו, לפני הפגישה הפיסית פנים מול פנים (כי הרי כולם מחפשים את כולם בגוגל…).

לשיעורים אינטרנטיים נוספים של סינגר:

(http://www.mindbites.com/lesson/902)
Business Networking: How? (http://www.mindbites.com/lesson/903)
Business Networking: After We've Met (http://www.mindbites.com/lesson/904) 

קטגוריות:

תגיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.