דרק ג'ונסון על מיתוג אישי באינטרנט: שימו מדבקה על האוטו עם כתובת ה- Twitter שלכם

27.07.2009

נתקלתי לא מזמן בקטע וידאו מתוך הרצאה של דרק ג'ונסון, יזם אמריקאי בן 24, שחוץ מלנהל את חברת הסטארט-אפ המצליחה TATANGO, גם דואג טוב מאוד למיתוג האישי שלו. 

כנציג מושלם של דור ה- Y האמריקאי, ג'ונסון מהווה את התגלמות היכולת של הבן אדם הפרטי להפיץ את משנתו ובאופן זה למתג את עצמו וכך לשווק את מרכולתו לצרכים עסקיים. ולכן זה אולי קצת לא מפתיע שבגילו הצעיר הוא כבר סוגר מיליון בשנה.

ב- 16 דקות של הרצאה (כולל שאלות) הוא מסביר בין היתר מדוע חייבת להיות לכל אחד מאיתנו נוכחות אינטרנטית תחת שמנו, מדוע צריך להתנהל בשקיפות מלאה, למה חשוב להגיב על כל מייל ועל כל טוקבק וכמה פעמים ביום צריך לעדכן סטטוס בפייסבוק ובטוויטר (הוא מעדכן 6 פעמים בפייסבוק ו- 20 פעמים בטוויטר…).

מספר טיפים מובחרים מההרצאה:

  • לעולם אל תפתחו כרטיס עסקי בפייסבוק
  • על כל טוויט שמגיבים לכם – תגיבו בחזרה
  • צרפו את הקישורים לרשתות החברתיות בחתימת הדואר האלקטרוני שלכם
  • ולמיתוג אישי אפקטיבי שימו על האוטו מדבקה עם כתובת ה- TWITTER שלכם

קטגוריות:

תגיות:

כתיבת תגובה

האימייל שלך לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>