מיתוג אישי בטלוויזיה אפקטיבי לפעמים רק בזכות האינטרנט

02.07.2009

מקצוענים - מיתוג אישי

התארחתי היום בתוכניתה של שירה פליקס בערוץ 10 "מקצוענים 10" ויחד איתי ישבו בפאנל עו"ד סיגל גשורי שדיברה על "קינאה", אוסנת בצלאל יבואנית צעצועי ילדים חדשניים והמתקשרת הממותגת ריקי קיטרו עם פינתה הקבועה. 

לא סיפרתי את זה בצילומים, ואולי זאת ההזדמנות וזה המקום לגלות כאן סוד:

כשהתחלתי למתג את עצמי באינטרנט ולכתוב את הבלוג הזה, אחת השאיפות שלי הייתה להגיע לתוכנית המקצוענים. נכון, לא מדובר בטוק-שואו בפריים-טיים עם רייטינג מפוצץ. אבל זאת התוכנית הכי מתאימה למי ששואף למתג את עצמו כמומחה בתחומו. השיווק העצמי מתבצע על ידי מתן ידע, טיפים ועצות מעשיים, שיכולים להועיל לכל מי שצופה בתוכנית.

שימו לב: האפקט של המיתוג בתוכנית מסוג זה אינו נגרם דווקא בזכות המדיום הטלוויזיוני. אלא מתוך זה שניתן להפנות גולשים (במקרה הזה -לקוחות פוטנציאליים) לקישורי וידאו אינטרנטיים עם קטעים מהתוכנית.

וזהו אחד מהעקרונות של המיתוג האישי באינטרנט – שימוש באינטרנט על מנת להפיץ תוכן שהתפרסם במדיה המסורתית. היתרונות של הפצה באינטרנט הם ברורים:

1. ניתן לרכז את התוכן בפלטפורמה המרכזית שלך (אתר, בלוג מקצועי)

2. להפיץ אותו בפלטפורמות חיצוניות (אתרי שיתוף כמו Youtube, רשתות חברתיות כמו FaceBook ועוד)

3. התוכן נשמר לעד ולא נשכח בארכיון מאובק

לאחר שידור התוכנית, יתפרסם פה כמובן קישור לקטע בו אני מופיע.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.