לירון מור מציגה: מיתוג אישי ב-וידאו

06.06.2009


אם אומרים שתמונה שווה 1000 מילים, אז סרטון וידאו שווה 100 אלף. בעקבות הגידול ברוחב הפס ובשטחי האחסון, סרטוני הוידאו הפכו בשנים האחרונות לחלק אינטגרלי מהתוכן האינטרנטי בעידן ה- WEB2.0 – וזה כמובן גם תופס בכל מה קשור למיתוג אישי.מיתוג אישי

סרטוני וידאו צריכים להיות חלק בלתי נפרד מתהליך בניית המיתוג האישי באינטרנט. היום כל אחד יכול לצלם את עצמו בוידאו באמצעים הכי פשוטים (אפילו דרך הסלולרי), להעלות למחשב ומשם לאינטרנט ולכל העולם. אין הגבלה של זמן, כמות או מקום. נשמע פשוט? לא כל כך.

האפקט החזק של סרטון וידאו יכול גם למתג בצורה שלילית ולכן חשוב לא רק לדעת איך להפיץ אותו, אלא גם איך להכין אותו בצורה מקצועית ואפקטיבית. בקיצור, צריך ללמוד את זה.

מי שלקחה את העניין צעד אחד קדימה היא לירון מור, תל אביבית בת 25 שנחשפה לעקרונות המיתוג האישי באינטרנט דרך השיווק הרשתי.

סרטוני וידאו באינטרנט – כלי הכרחי למיתוג אישי מיתוג אישי

לירון מור עזבה את השיווק הרשתי והחלה למתג את עצמה כמומחית למיתוג אישי באינטרנט באמצעות סרטוני וידאו. חוץ מעשרות סרטוני וידאו אישיים אותם היא מעלה לאינטרנט בתדירות כמעט יומיומית, לירון מור הקימה בימים אלה אתר חדש בשם Video Wonder Woman. באתר, שהוא למעשה דף נחיתה עם טופס רישום, היא משווקת את הקורס שלה למיתוג אישי בוידאו – ויש מה ללמוד ממנה.

מראה המצודד וסגנון ההגשה החופשי והכריזמטי שלה מעורר בגולש שצופה בה ערכים ותפיסות של אופטימיות, התמדה, כוח רצון, אהבת חיים ומוטיבציה. בקטע שלפניכם היא מסבירה את החשיבות של סרטוני הוידאו במיתוג האישי. רבים מאלה המעוניינים למתג את עצמם באינטרנט (וביניהם אני) קצת נרתעים מהמצלמה – וחבל.

בקטע הוידאו לירון מור נותנת מספר טיפים איך להשתחרר מאותה רתיעה ומדגישה שהכל צריך להיעשות בטבעיות.

תגיות:

2 תגובות על “לירון מור מציגה: מיתוג אישי ב-וידאו

  1. Pingback: חדשות מיתוג אישי: הרצאה בחיפה, ג'קי סויקיס עושה ORM וארודה עם סרטון חד

  2. Pingback: חדשות מיתוג אישי: הרצאה בחיפה, ג'קי סויקיס עושה ORM וארודה עם סרטון חד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.