מורית רוזן מחר בהרצאה על מיתוג אישי באינטרנט עבור יועצים ארגוניים

31.05.2009

מורית רוזן - סדנא למיתוג אישי

המיתוג האישי בעידן הנוכחי הוא צורך הכרחי עבור כל אחד מאיתנו, אולם נחיצותו מקבלת משנה תוקף כשמדובר בענפים תחרותיים המושתתים על ייעוץ. טענה זו רק מתחזקת כאשר מדובר בתחום כמו הייעוץ הארגוני. במקרה הזה, המיתוג האישי לא חשוב רק ליועצים עצמם, אלא גם לאלה שהם מייעצים להם.

תפקידם של יועצים ארגוניים הוא לשפר את המצב הקיים של ארגונים במיוחד אם הם נמצאים בשלבים של שינוי. אותם יועצים ארגוניים מנחילים לגופים להם הם מייעצים את החשיבות של האדם הפרטי בתוך הארגון. בהקשר של המיתוג האישי, חשוב מאוד כי ידגישו בפני הארגון את היכולת (וגם את הצורך) של השכיר למתג את עצמו. אולי זה נשמע מפתיע, אבל היום מקובל להניח כי גם לשכירים מותר לעשות מיתוג אישי.

אני מקווה שמורית רוזן מ- HRD, תדגיש הנחה זאת מחר בפני הבאים להרצאתה על מיתוג אישי עבור יועצים ארגוניים במסגרת הארגון הישראלי לפיתוח ארגוני. המפגש יתקיים בחשמונאים 84 ת"א במשרדי לה"ב (קומה 5).

לפרטים נוספים לחצו כאן.

מורית רוזן הקימה את חברת HRD בשנת 2005, ובאמתחתה למעלה מ-12 שנים בניהול משאבי אנוש ויעוץ למנהלים ולצוותי משאבי אנוש במגוון רב של ארגונים. ב-HRD מורית מנחה סדנאות ומלווה מגוון רחב של ארגונים בתחומים מגוונים – שיפור תהליכי גיוס, הכשרה בניהול ראיונות, מניעת הטרדה מינית, בניית תהליכי Relocation ועוד.

תגיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.