שלושה P למיתוג אישי אפקטיבי

16.05.2009

מיתוג אישי

לתהליך של בניית מיתוג אישי יש כבר לא מעט תיאוריות ומתודולוגיות. זה מה שקורה כשיש תחום "חם" וכל אחד רוצה להפגין בו את המומחיות שלו. אין בזה כל רע, כל עוד בטיפים ובעצות יש היגיון והם באמת יכולים לתרום לבן אדם שקורא אותם. חשוב גם שהמסר יהיה תמציתי ברור וקולע, וכזה מצאתי אצל איש יחסי הציבור והבלוגר Roy G. Miller מחברת RGM COMMUNICATION.

מיתוג אישי מבוסס על: PERSON, PAPER ו- POWER

  • PERSON - המיתוג האישי שלנו לא יכול להתנתק מהמרכיב האישיותי שלנו. אחרת הוא לא יהיה אותנטי. לכן, כשאנחנו בונים את המיתוג האישי , עלינו להיות אמיתיים, ייחודיים והוא צריך לשקף את אישיותינו. לכאן גם נכנס העניין של השקיפות המלאה. אם אנחנו מציגים את עצמנו באינטרנט לצרכים עסקיים/מקצועיים- זה חייב להיות תמיד בשם מלא (במידה וזה שם המותג שלנו) ובתמונה עדכנית המשקפת את איך שאנחנו באמת נראים.
  • PAPER - כאן ההתייחסות היא לכלי ההפצה. בין אם מדובר בפרוספקט פרסומי, כרטיס ביקור, נייר מכתבים, בלוג או אתר – האלמנטים העיצוביים (צבעים, לוגו וכו') חייבים להיות בעלי קו אחיד. על כלי ההפצה חייב להיות שמכם, סלוגן ברור והתייחסות טקסטואלית להקשר המיתוג שלכם. abhשני דברים חשובים: לצד השם יהיה ה- TITLE (לדוגמא: יועץ לעסקים קטנים) ו- SLOGAN (דוגמא בנאלית: "הדרך שלך להצלחה").
  • POWER - חוזקו של המיתוג האישי. המיתוג האישי חייב להיות אקטיבי ובעל מסר ברור וחזק. גם אם נציג דרך המיתוג האישי את המרכיב האישיותי שלנו, ונשתמש בכלי ההפצה בצורה נכונה, זה לא יעזור לנו אלא אם נעשה זאת לאורך זמן ובעקביות. כמו שקוקה קולה שומרים על המותג שלהם 125 שנים, הבן אדם צריך לעשות זאת כל חייו המקצועיים.

קטגוריות:

תגיות:

כתיבת תגובה

האימייל שלך לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>