דורית קיי ורוני אגמון עם סדנה חדשה למיתוג אישי עבור מחפשי עבודה

24.04.2009

צר לי שאני קצת מתחיל לחזור על עצמי והבלוג נראה לאחרונה כמו לוח מודעות, אבל אני לא יכול להתעלם מהזרם בלתי פוסק של אנשי מקצוע המציעים ייעוץ, הדרכות וסדנאות עבור מחפשי עבודה הזקוקים למיתוג אישי.

הצורך ההכרחי במיתוג אישי נובע מהעובדה שבשוק התחרותי של היום, מחפש העבודה חייב לבדל את עצמו מהאחרים, במיוחד אם מדובר במשרה נחשקת. ולא מספיק להתבדל. צריך גם לדאוג להפיץ את הבולטות שלך בצורה אפקטיבית – ועקרונות אלה הם הבסיס למיתוג האישי. המיתון העולמי והמקומי והגידול באחוז האבטלה, רק חיזקו את התחושה שהיום צריך הרבה יותר מקורות חיים מסוגננים, כישרון וניסיון על מנת להתקבל לעבודה חלומית. על כן, מזל שיש את אותם אנשי מקצוע בעלי ידע שיכולים להעניק למחפש העבודה המיואש כלים על מנת למתג את עצמו.

הסדנא החדשה של דורית קיי ורוני אגמון, יועצים ארגוניים המתמחים בהכנה לראיון עבודה, תספק לנרשמים סיוע בכתיבת קורות חיים ושיטות אפקטיביות לחיפוש עבודה. לא ברור איפה האינטרנט משתלב בכלים שדורית קיי ורוני אגמון מציעים. המיתוג האישי באינטרנט הוא למעשה הבסיס, כי היום המעסיקים לא מסתפקים בקורות חיים, אלא מייד מקישים את שם המועמד בגוגל על מנת לקבל עליו מידע נוסף שיעזור להם להחליט אם להזמינו לראיון העבודה או לא.

תגובתו של רוני אגמון:רוני אגמון

"כיום לא מספיק לכתוב קורות חיים מסוגננים על מנת להתקבל לראיון עבודה. מחפש עבודה חייב למצוא את הבידול שלו, את הסיבות שבזכותן המעסיק יזמן אותו לראיון ולא מישהו אחר. ברשת ניתן למצוא אתרים רבים שנותנים טיפים לכתיבה טובה של קורות חיים ולכן הסדנה שלנו מתמקדת בסיוע למחפשי העבודה להגדיר את המיתוג האישי שלהם ומתוך כך את הבידול שלהם.

אנחנו עוזרים למחפשי העבודה להביא את הבידול לידי ביטוי הן בקורות החיים (ע"מ להגיע לראיון עבודה) והן בראיון עצמו (כדי להתקבל לעבודה). כמו כן אנחנו ניתן טיפים לחיפוש עבודה יעיל ואפקטיבי, בין השאר, תוך שימוש באינטרנט, למשל ברשתות חברתיות, כאמצעי למיתוג אישי.

שיהיה בהצלחה לכל מחפשי העבודה בתקוה שמצב שוק העבודה ישתפר במהרה".

בינתיים, תוכלו ללחוץ על הפרוספקט כדי להגיע לטופס ההרשמה.

תגיות:

One thought on “דורית קיי ורוני אגמון עם סדנה חדשה למיתוג אישי עבור מחפשי עבודה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.