וויליאם ארודה: "השם שלנו בגוגל הוא הבסיס למיתוג האישי"

16.04.2009
From מיתוג אישי

וויליאם ארודה, גורו המיתוג האישי, התראיין לאחרונה לרשת הטלוויזיה המקומית NY1 בכתבה על חיפוש עבודה בעידן הנוכחי. המסר שלו הוא ברור: בשוק העבודה של היום, המיתוג האישי יכול לעשות את ההבדל. התחרות היא קשה, ההיצע עולה על הביקוש והמעסיקים הם בררנים מתמיד. קורות חיים מרשימים תמיד יכולים לעזור, אבל אחרי בדיקתם, המעסיקים יחפשו אותך בגוגל. "הזהות הגוגלית שלנו היא קריטית, ובהרבה מקרים היא זאת שקובעת עם המועמד יזומן לראיון העבודה", אומר ארודה.

על פי ארודה, אם הזהות שלכם לא נמצאת בגוגל, משמע אתם לא קיימים. אבל לא מספיק שהשם שלכם יהיה באינטרנט, הוא צריך להיות ממותג בהקשרים חיוביים וממותגים. גם זה לא מספיק – חשוב שתדעו היטב מהו המיתוג שלכם ומה מפריד אתכם מאחרים. "עשו רשימה של מה שמפריד אתכם מהמועמדים האחרים לתפקיד", אומר ארודה. "זה יכול להיות כל דבר. למשל, אם אתם יודעים שלוש שפות או חייתם בחמש ארצות. כדי לממש את הזהות האינטרנטית לוטבת צרכים מקצועיים אתם לא חייבם להיות בעלי אתר אינטרנט. מספיק שתגיבו במקומות הנכונים (תחת שמכם המלא כמובן, מ.ק.) וכבר תהיו ממותגים בצורה מסוימת שיכולה לתת לכם יתרון על פני מועמדים אחרים לתפקיד".

לצפייה בראיון לחצו על תמונת הוידאו.

קטגוריות:

תגיות:

One thought on “וויליאם ארודה: "השם שלנו בגוגל הוא הבסיס למיתוג האישי"

כתיבת תגובה

האימייל שלך לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>