P Diddy על Twitter

23.03.2009

למרות (ואולי בגלל) שאני חובב היפהופ, אני לא נמנה על חסידיו הגדולים של פי דידי (פאף דאדי לשעבר). אז אולי ראפר הוא לא, אבל מפיק, איש עסקים ושואו-מן עם הרבה שכל וכריזמה – הוא כן.

כדמות פופולארית בתעשיית הבידור האמריקאית, הוא כבר מותג בפני עצמו. אז בטח תשאלו בשביל מה הוא צריך למתג את עצמו אישית באינטרנט. את התשובה הכי טובה לכך קיבלנו בתכנית של אלן דג'נרס לה הוא התנדב להסביר מה זה ה- "טוויטר הזה" ומה הוא עושה איתו.

אז למי שעדיין אינו יודע (ויש הרבה כאלה בארץ) טוויטר היא רשת לשיתוף מסרים קצרים (מיקרו-בלוגינג), שעובדת על העיקרון של "אני מצייץ, ואתם עוקבים אחריי". כלומר, בטוויטר לא צריך להפיץ מסרים בצורה אקטיבית לאנשים. מספיק שתכתוב את המסר בפלטפורמה שלך, הוא כבר יגיע באופן טבעי לכל אלה שבחרו לעקוב אחריך. בימים אלה אני בארה"ב וקשה לתאר את ההתלהבות שיש לאמריקאים מהטוויטר – אולי המותג הכי טרנדי כאן.

דידי התגאה בפני אלן דג'נרס שיש לו  100 אלף חברים בטוויטר (Followers), ובשחצנות אופיינות הוסיף:

I'm like the No.1 guy on Twitter right now

אם פעם הטוויטר היה נחלתם של הגיקים חובבי הטכנולוגיה, הרי שהיום בארה"ב זה "קול" לעשות טוויטר, וזה עוד יותר "קול" שעוקבים אחריך הרבה אנשים. מעבר לזה, יש את העניין של המיתוג האישי וכמו שפי דידי הסביר:

"זה מחזיר לי את הכוח. לאנשים יש תפיסות וערכים מסוימים עליי. אם הם יקראו את המסרים שאני מעביר בטוויטר – הם יידעו מי אני באמת".

ואין מיתוג יותר אישי מזה. אז תעקבו גם אתם אחריו:

ה-Twitter של P Diddy

תגיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.