(גם) אודי פוזיס עושה מיתוג אישי באינטרנט

27.01.2009

מאז שבלוג זה החדיר לישראל את הנושא, הלך וגבר הצורך של אנשים למתג את עצמם באינטרנט.

לצערי (וגם לצערם), ברוב המקרים צורך זה נולד מהרצון שלהם לדחוק אזכורים שליליים המופיעים תחת שמם ב- Google, ולא מהרצון להתפרסם דרך הרשת. זו לא סתם תחושה, כי אני אישית באופן יומיומי מקבל פניות מאנשים המעוניינים "לנקות" את התדמית שלהם ברשת, והם למעשה מהווים את הרוב המוחלט של מעגל לקוחותיי.

ומה הקשר לאודי פוזיס?את אודי פוזיס פגשתי וירטואלית ממש במקרה באתר שיתוף הקישורים (דיגים) "שווה קריאה" בו אני מבקר באופן יומיומי.

האמת שלא ממש במקרה, כי היה קשה שלא להיתקל באחד מה- 240 לינקים שהוא פיזר בשלושה חודשים על כל פעולה שעשה או מחשבה שעלתה במוחו, ובתגיות שמו על צורותיו השונות (אודי פוזיס, אהוד פוזיס) – שאפילו נכנסו לרשימת התגיות הפופולריות של האתר בין מילים כמו אינטרנט ,מחשבים וסרטים.

אודי פוזיס

אודי פוזיס ממליץ לבקר לא רק בתמונות אלא פיזית.
אודי פוזיס לא מאמין שחמאס ממשיך להתגרות בנו
אודי פוזיס ממליץ על מתקונים עם ריבת חלב
אודי פוזיס על השחיתות בפוליטיקה
אודי פוזיס לא מופתע מההודעה של נגיד הבנק
אודי פוזיס מגיש לכם עוד סרטון מ"קודם קול"
אודי פוזיס לא מאמין שאירן לא יכולה להשיג עוד אורניום
אודי פוזיס חושב שהטייס הזה תותח – צפו בסרטון
אודי פוזיס בשוק מפסק ההלכה של רבנים חשוכים
ואפילו  – סבתא של אודי פוזיס בת שבעים היום (מזל טוב!)

אודי פוזס אוהד

לאחר שגיגלתי קלות את שמו, ניתקלתי בעמוד הפליקר המוזר הבא ואתם תגיבו לי אם זה נראה לכם טבעי או לא (לחצו להגדלה)

המיתוג האישי של אודי פוזיס

ייתכן והצורך שלו למתג את עצמו באינטרנט בצורה כה מאסיבית, נולד מתוך הרצון לנקות אזכורים שליליים תחת שמו ב- Google. יכול להיות שיש עוד אודי פוזיס או אוהד פוזיס. אולי זה הבן הדוד ואולי אפילו הבן דוד הוא וירטואלי. אולי אפילו סבתא שלו היא וירטואלית, אבל זה ממש לא משנה לצורך הנושא לדעת מי הוא באמת אודי (אהוד) פוזיס.

 לנקות זה הרבה יותר מספונג'ה

ללקוחות שלי הרוצים לנקות אזכורים בלי מיתוג אישי, אני תמיד נותן את  "דוגמת הספונג'ה של יום שישי".

אפשר לעשות "ספונג'ה"בשתי דרכים:

1. לשפוך מלא מלא מים וסבון בכל רחבי הבית ופשוט לאסוף אותם עם מגב לנקודת היציאה.

2. לטאטא, לאסוף את הלכלוך, למלא דלי מהול ב- 10% סבון, להכניס אליו סמרטוט נקי ולעבור איתו בכל פינה בבית. לאחר מכן אותו דבר רק הפעם עם סמרטוט מהול ב- 100% מים, ולהשלמת המלאכה מבריקים את הרצפה עם סמרטוט יבש ומקנחים עם ניקוי אבק.

מזל ששכרתי לאחרונה שירותיה של מנקה, כי אני בדרך כלל הייתי מנקה את דירתי לפי השיטה הראשונה, שכמו שאתם יודעים היא אולי יותר מהירה, אבל בטח פחות אפקטיבית.

ומה הקשר לקמפיין הדחקת אזכורים ומיתוג אישי באינטרנט?

כשאתם ניגשים לקמפיין מסוג זה עליכם לקחת בחשבון כי תהיו חייבים להכניס תוכן ממותג (וחיובי כמובן) הקשור אליכם. רצוי שתתחילו את הקמפיין מתוך הצורך לבנות לעצמכם "מיתוג אישי באינטרנט", ולא מתוך הצורך "לנקות" כמה שיותר מהר את האזכורים המעצבנים בגוגל (גם אם זה מה שבאמת חשוב לכם). אם תקפידו לבנות את המיתוג האישי שלכם באינטרנט בצורה נכונה, אני יכול להבטיח שבסופו של דבר תהיו "מצוחצחים למשעי".

המיתוג האישי באינטרנט צריך להיבנות בזהירות, בהקפדה ובחוכמה. אסור שהמיתוג האישי באינטרנט ייראה מלאכותי. זה לא טוב מבחינה תדמיתית וזה גם לא עוזר מבחינת מנועי החיפוש. על גוגל אי אפשר לעבוד וצריך ליצור עמודים טבעיים שבאמת יהיו רלוונטיים לתוכן הקשור לשם של הבן אדם.

תגיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.