הקפידו לשמור על שם המותג שלכם ברשת

18.01.2009

 כן, גם אני שמקפיד להטיף על שמירה של שם המותג ברשת (בין אם מדובר בבן אדם או חברה), נפלתי בפח.

החברה עמה בניתי את האתר המקורי של www.eBrand.co.il הלבישה את התכנים על שם מותג ודומיין חדש בשם המקורי www.e-Brand.co.il.

לכאורה, אין הבדל. אבל כשמדובר בשם מותג של עסק שהשירות המרכזי שלו היא שמירה על שם המותג שלך ברשת – גם מקף קטן יכול להרוס הכל.

את הסוגיה אם מדובר בגניבת שם מותג, הפרה של זכויות יוצרים/קניין רוחני, או פשוט יצאתי פראייר אדע לאחר שאקבל יעוץ משפטי.

אבל לבינתיים שיהיה ברור כי האתר מייצג e-Brand אינה מותג וגם אינה חברה, אלא רק שכפול של רעיון שכל כולו שלי.

עקב ענייני סוביודיצה לא אוסיף פרטים רק אתן לכם לצפות בתמונות המסך המלמדות באופן כללי מה קרה פה.

דף הבית בצורתו המקורית תחת הסריקה שלגוגל מה- 14 לינואר

www.e-Brand.co.il - גניבת קניין רוחני

דף "מי אנחנו" לאחר ה- 16 בינואר בכתובת e-Brand.co.il  -  שימו לב לשם המותג הכפול

ככה לא בונים מותג e-Brand זה לא eBrand

 מה- 14 בינואר 2009 – דף "מי אנחנו" עם תמונה תחת הדומיין www.eBrand.co.il

לחצו על התמונה ותגיעו לדף הנוכחי

eBrand Me

וזה מה שמקבלים כשתחפשו את שם המותג eBrand בגוגל

מיתוג עסקי בגוגל

קטגוריות:

תגיות:

כתיבת תגובה

האימייל שלך לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>