מיתוג אישי באינטרנט של הראפר המהיר בבריטניה

15.09.2007

דוגמא נחמדה שמצאתי עבור מיתוג אינטרנטי אישי היא זו של V DOUBLE O. נער בריטי בן 16 שכמו אומנים צעירים רבים, גם הוא משתמש בכוח של האינטרנט כדי להפיץ את היצירה שלו. סליברטאי יוטיוב הם לא דבר חדש. יש הרבה דוגמאות של כוכבים נולדים שנולדו בתוך ענק שיתוף הוידאו.

V DOUBLE O - מיתוג אינטרנטי אישי

הפופולאריות של יוטיוב מבטיחה כי היצירה תגיע למספר גדול מאוד של אנשים תוך זמן קצר. לא צריך להיות חתום בחברת תקליטים כדי להראות מה אתה שווה. אם אתה כשרוני, ייחודי, ועל פי זה ממתג את ברשת, חברות התקליטים כבר ירדפו אחרייך.

החוכמה היא למתג באופן הנכון. לא בטוח ש V DOUBLE O קרא מאמרים בנושא, אבל גם באופן טבעי הוא יודע למתג את עצמו בצורה אופטימלית. נכון, אין לו עדיין קבלות, אבל הוא בדרך הנכונה.

המיתוג שלו כראפר המהיר בבריטניה מוצלח מאוד ולראיה התוצאות שלו בגוגל עבור השאילתא – FASTEST RAPPER IN UK. כדי להקטין את התחרות ולבדל את המיתוג, הוא בחר להציג את עצמו לא סתם כראפר, אלא כראפר מהיר. בידול נוסף: המיתוג הוא כמהיר ב- UK ולא כראפר המהיר IN THE WORLD.
אם תריצו את הקליפ תגלו שהוא ראוי גם לתואר הזה. קצב הראפ שלו הוא על אנושי, ואפשר לראות את זה במיוחד אם נצמדים ל LYRICS שלו על הביטים של PUT U IN THE GAME . אין ספק שלבחור יש יכולות ראפ גבוהות. והוא גם יודע למתג את עצמו.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=dMt7fRJ-VJw[/youtube]

קטגוריות:

תגיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.