מיתוג אישי של פוליטיקאים (personal Ebrand) – מקרה Zap

15.01.2009

personal ebrand - מיתוג אישי לפוליטיקאים

מקורות יודעי דבר מספרים שבשבוע הבא ייפתחו הקמפיינים של המפלגות הגדולות מחדש, אבל נראה שבאתר ZAP הקדימו את המאוחר והציעו "למכירה" את שלושת המועמדים.

כשהחדרתי את הקטע של המיתוג האישי קיבלתי הרבה אנטגוניזם שבבסיסו עמדה הסלידה מהקבלה של אנשים למוצרים. אבל מה לעשות, התחרותיות (העסקית והפוליטית) המאפיינת את העידן בו אנו חיים מכריחה בני אנוש לשווק את עצמם – וזוהי המהות של המיתוג האישי. וכשמדובר בקמפיינים בחירות באינטרנט – אין יותר מיתוג אישי מזה. כל יועץ פוליטי וקמפיינר יסכימו איתי שהיום ממתגים אישים ולא מפלגות.

אז ZAP שמו את ציפי, ביבי ואהוד על המדף ליד המכונות כביסה, התנורים, הפלזמות  והמקרר – ובמקום הצבעה מציעים לנו השוואה. לצערי גיליתי שהמידע על המועמדים לא כולל מפרט טכני, אבל בהחלט יכול לתת לנו אינדיקציה להלך הרוח בציבור אולי יותר מעוד סקר של מינה צמח.

כתיבת תגובה

האימייל שלך לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>