5 טיפים לסטודנט בוגר תואר שמחפש עבודה שווה

13.12.2008

מיתוג אישי למחפשי עבודה

אחת מההנאות בלהיות סטודנט זה שאתה לא צריך להיות לנהל קריירה אלא רק ללמוד.מרבית הסטודנטים העובדים מרוויחים את לחמם בעבודות מזדמנות שלא קשורות לתחום לימודיהם. רק בסיום הלימודים ולאחר קבלת התואר מתחיל המירוץ האמיתי אחר המשרה הנחשקת

היום, יותר מתמיד, קשה להשיג אותה כי יש כל כך הרבה מתחרים על כל משרה לכן אני תמיד ממליץ לסטודנטים למתג את עצמם בזמן לימודיהם.הרי גם כך סטודנט מייצר תוכן, כותב עבודות וסיכומים – למה לא להעלות אותם לאינטרנט לצרכי מיתוג?

אז לפניכם חמישה טיפים למיתוג אישי באינטרנט עבור סטודנטים בוגרי תואר שמחפשים עבודה שווה:

1. לעשות נטוורקינג: תתחילו להיות אינטרסטים ונתבו את הקשרים שיש לכם עם אנשים, לצורכי קידום קריירה. הפירמידה היא ברורה: בני משפחה (מי שלאבא שלו יש עסק מצליח יכול לעזוב פוסט זה…), מתחת חברים ובסוף מכרים.

2. לשנות גישה: אל תנוחו על זרי הדפנה. תואר לא מבטיח היום עבודה. ובטח לא עבודה שווה. אתם צריכים לאמץ גישה של מיתוג עצמי Brand You Mindset. לתהליך בניית המיתוג האישי צריך להתייחס כאל עבודה לכל דבר. תהיו יצירתיים בתהליך ותחשבו על הבידול שלכם מאחרים. אל תלכו על טייטלים קיימים – צרו לעצמכם את הטייטל.

3. לקטלג: כבר הזכרתי את זה קודם. כל מה שאתם עושים חייב להיות מאוחסן בצורה מסודרת. סיכומים, עבודות ומבחנים מוצלחים, לינקים, מצגות וכו'. למה להשאיר אותם על הדיסק אונ-קי? הפיצו את הכל ברשת תחת שמכם ותחום מומחיותכם. אם החומר יהיה מסודר, ההפצה שלו תהיה מהירה יותר.

4. להשוויץ: בעידן המיתוג האישי אין מקום להיות צנועים. אסור להשוויץ, אבל חייבים להתגאות. בקורות החיים שלכם ציינו כל פיפס רלוונטי שירשים את המעסיק הפוטנציאלי. אל תסתפקו רק במסמך קורות החיים הסטנדרטי. הפיצו את מומחיותכם לכל עבר. אין לכם במה להתבייש.

5. לבנות מיתוג אישי ברשתות חברתיות: זה בדיוק מה שאני עושה עכשיו – מפרסם מאמר ברשת חברתית תחת תחום מומחיותי. צרו לעצמכם בלוג מקצועי נפרד מרשת חברתית, והפנו את החברים ברשת אליו. השתמשו ברשתות על מנת להביא את האנשים לפלטפורמה הבלעדית שלכם. ככה גם תזכו לבידול וגם למיתוג.

קטגוריות:

תגיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.