שיווק ויראלי של מקום עבודה

21.10.2008

את הוידאו הזה הייתי שולח לכל החברות והארגונים שיש להם אתר אינטרנט ואין בו אפילו תמונה אחת של המנכ"ל, הבעלים או צוות העובדים.המיתוג האישי הוא חלק בלתי נפרד מהמיתוג העסקי. אנחנו מזדהים עם אנשים ולא עם חברות וארגונים.

ב- DIGG, חברת האינטרנט המפעילה רשת חברתית של שיתופי קישורים, יודעים זאת יותר טוב מכולם. המנכ"ל שלהם ג'יי אדלסון לא מפסיק להופיע בארגונים ובכנסים ולמתג את עצמו כ- GOTO GUY בכל מה שקשור ל- WEB2.0 ורשתות חברתיות. בוידאו הזה תוכלו לראות אותו בסוף, אחרי שכל העובדים עושים ליפסינק ללהיט הניינטיז GROOVE IS IN DA HEART.

ואחרי שתראו את הוידאו הזה אין סיכוי שלא תרגישו חשק לעבוד עם החבר'ה של DIGG.


Digg Dubb: Groove Is In The Heart from Trammell on Vimeo.

קטגוריות:

תגיות:

One thought on “שיווק ויראלי של מקום עבודה

  1. מעולה!
    אני גונב לך ומראה לאחרים. פשוט מצויין!

    אני מסכים איתך שמיתוג מהסוג הזה הוא בדיוק מה שיביא אנשים נכונים למקום כזה. יותר אפילו משכר או תנאים (טוב אולי לא יותר, אבל כמעט..)

    תודה על הפוסט!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.