אסף נחום – וידאו מיתוג אישי

28.09.2008

בעידן המיתוג האישי באינטרנט, החשיבות של ה-וידאו היא עצומה. נכון, Google קורא טקסטים כתובים, וזה מה שיקבע את מיקומכם ונוכחותכם במנועי החיפוש, אך מה שימשוך את שתומת הלב, הם סרטוני הוידאו. מאז ש- Youtube פרץ לעולמנו, הוא גם למהפכה באופן העברת מסרים דרך וידאו. כיום, בקלות, במהירות ובלי שום תכנון מוקדם, אפשר לצלם, לערוך, להעלות למחשב ומשם לרשת, קטע וידאו – שלפחות באופן תיאורטי –  יכול להגיע לכל אחד בעולם.
אז למה לא יוצא לנו לראות הרבה קליפים אישיים שנועדו לבניית מיתוג אישי לטובת צרכים מקצועיים?
אני חושב שהסיבה העיקרית לכך שאין הרבה כאלה שממתגים עצמם דרך וידאו, היא המבוכה לעמוד מול מצלמה וחוסר שביעות הרצון של רבים מהתוצאה הסופית. לעיתים מדובר בביקורת עצמית גבוהה, ולעיתים בחוסר ביטחון – אבל מעטים מאוד מצלמים את עצמם בוידאו ויוצאים מרוצים.

תהיו בטוחים שאסף נחום, מוסיקאי, איש שיווק ומומחה למיתוג אישי, נמצא בצד המרוצה. "את הכל אני עושה בטייק אחד", הוא עונה לי בתשובה לשאלתי כמה זמן לקח לו לצלם את ה-וידאו. לאסף נחום יש לוק טוב, כאריזמה, יכולת ביטוי ושפת גוף נכונה – כל אלה הם כישורים (יש שיגידו מולדים) המעניקים לו את היכולת לקחת את המצלמה החוצה, לשבת בפארק, ופשוט לדבר אליה בצורה עניינית בלי שום הפסקה או גמגום וכמו שהוא מציין: "הכל בטייק אחד".

מסקנה:
אם יש לכם את זה כמו לאסף נחום – תתחילו למתג את עצמכם באינטרנט.
אם אתם מרגישים (ובצדק) שאתם לא עוברים מצלמה כמו אסף נחום, יש הרבה יועצים ומומחים שישמחו לעזור לכם בכל מה שקשור לעמידה מול קהל ומצלמה, עיצוב תדמית, שפת גוף נכונה, ועוד.

תגיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.