רונן הלל יחסי ציבור פתח מחלקה אינטרנטית

12.09.2008

רונן הללמשרדי יחסי ציבור מבינים היום יותר מתמיד כי פעילות אינטרנטית עבור לקוח אינה מסתכמת רק בשליחת הודעות וקומוניקטים לאתרי חדשות, אינדקסים או פורטלים. יחסי ציבור באינטרנט בימינו חייבים לכלול גם פעולה מתמשכת של ניהול תדמית ברשת ויצירת eBrand למותג הלקוח – בין אם מדובר בשמו המלא, או בשם החברה או העסק אותו הוא מייצג.

רונן הלל, בעל משרד יחסי הציבור "הלל – תקשורת ויחסי ציבור", הבין גם הוא כי יש לתת מענה לצורך זה של לקוחותיו והחל להציע שירותים של מיתוג אישי באינטרנט וניהול מוניטין בגוגל הכולל הדחקת אזכורים שליליים תחת שם המותג.

לרונן הלל ניסיון עשיר בתחום התקשורת כעיתונאי, דובר, יועץ תקשורת ומנהל המלווה לאורך השנים חברות מובילות ותאגידים מהארץ ומחו"ל. "הלל – תקשורת ויחסי ציבור" מעניקה שירותים במגוון רחב של תחומים, כמו: שיווק, צרכנות, גסטרונומיה, טכנולוגיה, הייטק, עיצוב, נדל"ן, תיירות ולייף סטייל.

תגיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.