צור והפץ תוכן איכותי וכך תדאג למיתוג האישי שלך באינטרנט

12.09.2007

התוכן העצמאי והאישי הוא נחלתו הבלעדית של האינטרנט. טכנולוגיית האינטרנט נולדה מהרצון הבסיסי של היחיד, הפשוט, האנונימי, ליצור קשר מיידי עם כמה שיותר אנשים בפוטנציאל תפוצה גדול. אין כמו האינטרנט כדי להגדיל את תפוצת המסר שלך. זהו אמצעי התקשורת היחיד שאינו מוגבל גיאוגרפית, מדינית או פוליטית (למעט מדינות אחדות המפעילות עליו הגבלים).

דניאל צוקרמן

אם אתה שם את עצמך באינטרנט, אתה יכול להגיע לרבע מאוכלוסיית העולם. כן, באופן תיאורטי, אתה יכול להפיץ את המסר האישי שלך לרבע מהיקום רק בלחיצת כפתור. אלא שאם אתה לא מפורסם לציבור הרחב (כמו רובנו) ואף אחד לא מכיר אותך – מי בכלל יידע שאתה קיים?

גם כאן לאינטרנט יש פיתרון יצירתי. אולי תחשוב ליצור תוכן מעניין?
השאלה היא איך יוצרים תוכן כזה ואיך מפיצים אותו.


  • קודם כל אתה צריך להבין אם אתה יודע לכתוב. כן, לכתוב, בצורה הבסיסית של המילה. גם לא מספיק רק לדעת לכתוב, צריך לעשות את זה מספיק מהר, מסודר ומותאם לקריאה של גולשים. בכל מקרה, גם אם אתה לא יודע איך לעשות את זה, כדאי שתיצמד למישהו שכן יודע להכניס טקסטים טובים לאינטרנט.נועם פלד                                 כמובן שאם מה שאתה רוצה להפיץ זה מסר שנשען על הויזואליות (כמו יצירה אומנותית – שיר, קליפ, צילום), לטקסט תהיה פחות משמעות. היצירה שלך תדבר בעד עצמה, אבל כמובן שיהיה חשוב איך שתציג אותה. בתור דוגמא טובה אני ממליץ לכם להיכנס לאתר של נועם פלד. התוכן חייב להיות משמעותי לציבור רחב. מה זה משמעותי? הוא יכול לתת מידע יחודי שאין במקום אחר, לשעשע בצורה יוצאת דופן, להמם, לעורר תגובות, ליצור רעש – אבל הוא חייב לעשות לעשות משהו. לגרות את המוח או את הרגש – והכי טוב- את יצר הסקרנות. אוטוסטרדת המידע הגועשת, גורמת לנו לסנן באופן אוטומטי תוכן ממוחזר, שהיה נגיש לנו במקום אחר או באמצעי מדיה אחר. לכן, התוכן חייב להיות ייחודי ובלעדי. נסו את האתר של דניאל צוקרמן איש אינטרנט ואדריכל תוצאות.
  • לפתוח אתר אינטרנט זה החלק הקל. בלי השקעה רבה קנה שם דומיין . מומלץ – כזה שמכיל את שמך המלא (כמו www.shukizikri.com/). אפשר להיות גם יותר יצירתי מזה, כמו שעשה שי מסיסטרנו (עם שם כזה קל למתג את עצמך), כשקרא לעסק שלו MCTERANO.
  • ועכשיו לחלק החשוב באמת – להכניס אליו את התוכן והמסר שלך (שעונה על הדרישות של סעיף 2 כמובן). אחרי זה יהיה עלייך להשקיע בעבודת קידום סיזיפית שהתעבורה אליו תהיה גבוהה ככל הניתן. בשביל זה אתה צריך קידום אינטרנטי אישי בתוך מנועי החיפוש. אם אינך יודע לעשות זאת, ואין לך את הזמן לכך עדיף שתיעזר במומחה למיתוג אישי באינטרנט.

    קטגוריות:

    תגיות:

    One thought on “צור והפץ תוכן איכותי וכך תדאג למיתוג האישי שלך באינטרנט

    1. נכנסתי לבלוג של נועם פלד והבחור ממש אבל ממש יודע למתג את עצמו. פשוט התאהבתי בו דרך הבלוג! אם הייתי מפיקה או קשורה בצורה כלשהי לתחום המוסיקה ,הייתי חוטפת את הבחור!!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר.