מופזובלוג – המיתוג האישי באינטרנט של שאול מופז

13.08.2008

 שאול מופז

לבלוג של שאול מופז "המופזובלוג" התוודעתי דרך הJK2 הבלוג המצוין של יונתן קלינגר.

קלינגר נתן את "המופזובלוג" כדוגמא מצוינת לאקטיביזם אינטרנטי.

אם תיכנסו למופזובלוג, ממבט ראשון זה נראה כאילו הבלוג של שאול מופז בא מטעמו של המועמד, אך למעשה מדובר בתחקיר עיתונאי מצוין של ארבעה גיקים (עידו קינן, שאול אמסטרדמסקי, תומר ליכטש וליאור אמסטרדמסקי), שכל מטרתם הייתה  לקדם את הבלוג הזה גבוה בגוגל, תחת השם שאול מופז.

30 אלף שקלים להקמת אתר - זה מה ששילם שאול מופז עבור כישלון חרוץ כמו האתר הרשמי שלו. אלה הופכים למיותרים לגמרי, אם הם לא מקודמים תחת השאילתא "שאול מופז".

הגיקים הראו שאפשר להקים תוך זמן קצר בעלות אפסית ולחסוך הרבה כספי ציבור, ועדיין להשיג את האפקט הרצוי.

הם אפילו קיבלו פנייה מלשכת השר, שם חשבו שמדובר בתומך נלהב של שאול מופז. אלא שכעת, התדמית האינטרנטית העיקרית של השר מופז, נתונה בידיהם של ארבעה בלוגרים שיכולים לעשות בו ככל העולה על רוחם.

ועכשיו השאלה עד כמה 8 לינקים של "שאול מופז" בפוסט אחד יתרמו לקידום של המופזובלוג תחת הביטוי "שאול מופז"

תגיות:

כתיבת תגובה

האימייל שלך לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>