מיתוג אישי לקראת ראיון עבודה – קורות חיים אינטרנטיים

07.07.2008

קורות חיים למיתוג אישי

איך נראים קורות חיים אינטרנטיות?

מדובר בדף אינטרנט רגיל (HTML פשוט), המכיל הודעת פתיחה, לינקים לאזכורים שלכם באינטרנט, לכרטיסים שלכם ברשתות חברתיות ועסקיות וקטע וידאו קצר בו תספרו על עצמכם בנימה אישית. על העמוד להיות בעל כתובת ייחודית ומקודם בתוך האינטרנט כמו אתר רגיל ונגיש למנועי החיפוש תחת השם שלך.

וביתר פירוט:

  • קישורים לרשתות חברתיות-עסקיות (קפה דה-מרקר, HOOK, LINKEDIN, FACEBOOK ועוד) – הקפידו שבכרטיסים אלה לא יופיע מידע שעלול להזיק למיתוג האישי המקצועי שלכם, כמו תמונה לא מחמיאה מחתונה בה האלכוהול קצת עלה לכם לראש.
  • קישורים לקבצי DOC או PDF עם קורות החייםה סטנדרטיות  - מומלץ להוסיף כי המראיין צריך להדפיס משהו כדי שיוכל להסתכל עליו במהלך ראיון העבודה).
  • קישורים למידע חיוני המופיע עליכם ברשת (בלוג, מאמרים, קטעי וידאו, דוגמאות לעבודה וכו').
  • דרכי התקשרות אינטרנטיים (אימייל, מסנג'ר, גוגל-טוק, סקייפ וכו').
  • הרשמות RSS – לבלוג ולרשתות חברתיות.
  • קישורים למנועי חיפוש תחת שמכם המלא בגוגל, MSN, וואלה וכו'.

בשבוע הבא, אי"ה, אעלה לבלוג דוגמא של קורות חיים אינטרנטיים.

קטגוריות:

תגיות:

כתיבת תגובה

האימייל שלך לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>