מישהו שמע על בחור בשם Clifinar?

23.06.2008

עמית פלג - Compucallאם לא שמעתם, אני מציע לכם לחפש אותו בגוגל.

Clifinar אינה דמות אמיתית, אלא שם הנושא של תחרות קידום אתרים של חברת האינטרנט Compucall. מנצח התחרות (שפתוחה רק לעובדי החברה) הוא זה שיביא את העמוד שלו למקום הגבוה ביותר תחת ביטוי זה. מכיוון שנושא חיפוש שמות בגוגל קרוב לליבי, אני שמח לפרסם כאן פוסט אורח של עמית פלג מקומפיוקול בו הוא מספר על התחרות ועל הקשר בינה לבין מיתוג אישי באינטרנט.

ב-10.6.08 נורתה יריית הפתיחה בתחרות SEO המקצועית הראשונה של עובדי החברה.
מטרת התחרות היא פשוטה: להיות בעליה החוקיים של התוצאה הראשונה בגוגל (קום) עבור המילה clifinar במועד הסיום.

מועד הסיום נקבע ל-10.7.08.
המילה עצמה היא שרבוב של שני שימות "קליפטון" (שם פרטי של אחד המדריכים בחברה) והמילה "סמינר".

עד מהרה עלו לרשת עשרות עמודים וכיום יש למעלה מאלף תוצאות עבור ערך שהיה נטול תוצאות לפני 12 ימים בלבד.

פתאום צצו בלוגים, קבוצות בפייסבוק, מאמרים, סרטים בYoutube ועוד שלל עמודים כאלה ואחרים.

מבין כל התוצאות למילה clifinar, התוצאה המובילה כרגע היא מאמר בנושא מיתוג אישי, שאני הוא בעליה החוקי.
הרעיון שעמד בבסיס ההחלטה היה לתת ערך לקורא ולאפשר לו ללמוד על התחום החם של מיתוג אישי ברשת.

הרעיון של לקיחת שם והפקת תוצאות רצויות בעמוד תוצאות החיפוש, פשוט רלוונטי לכולנו.

ברגע שיש תוכן רלוונטי עם ערך אמיתי לקורא, הסיכויים לקבל מיקום טוב בתחרות משתפרים משמעותית.

עד עכשיו זה עבד טוב.

תוכן איכותי היה תמיד המאמץ הכי חשוב בקידום.
מיתוג אישי הוא נושא ראוי להרחבה ואני משוכנע שבעזרתו אוכל לזכות בתחרות.

תגיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.