אנשים באינטרנט – ניק וויוצ'יץ

08.01.2008

בזמן שאתם קמים בקושי בחוסר חשק מהמיטה לעוד יום של עבודה, ניק וויוצ'יץ' עוד לא סיים את יום העבודה שלו. זה לא רק בגלל שהוא גר באוסטרליה, זה גם בגלל שיום העבודה שלו מתחיל ברגע שהוא פוקח את עיניו ומסתיים רק שכשהן נעצמות בשינה.

ניק וויוצ'יץ נולד בלי רגליים וידיים.


כל מה שאלוהים השאיר לו בתור גפיים, זו חתיכה קטנה של כף רגלו (או מה שאמורה הייתה להיות רגלו) השמאלית – איתה הוא מצליח להניע את 70 הס"מ שלו. זה לא פשוט – תראו את הוידאו ותבינו למה צחצוח שיניים (אפילו אם הוא מתבצע עם מברשת חשמלית), נראה כמו מסע אלונקות .זה לא מונע מניק וויוצ'יץ' בן ה- 23 לנהל חיים עצמאיים לגמרי ולהדריך ולהרצות באופטימיות בקסם ובחן מול בני נוער, סטודנטים ואנשי עסקים, ועל הדרך להפוך למותג חובק עולם.

זה כמובן לא היה קורה ללא האינטרנט והתפוצה הוויראלית.

המיתוג האישי של ניק וויוצ'יץ מעורר אצלי אסוציאציות של לוחם, אנדרדוג ומצליחן. האמת שהמיתוג שלו הצליח לעורר בי, כמה שזה נשמע מופרך, רגשות של קנאה. מה גם שהוא לא היה צריך הרבה כדי לבדל את עצמו.

ואם מישהו חושב שהגזמתי עם הומור שחור, תהיו בטוחים שניק יאהב את הגישה של הפוסט (אם מישהו יתרגם לו). כי כמו שהוא אמר באחת מהרצאותיו אותם תוכלו לראות אם תלחצו על הלינק למטה: "לצחוק על עצמי -נותן לי כוח"

כל הסרטונים של ניק וויוצ'יץ' ביוטיוב

תגיות:

2 תגובות על “אנשים באינטרנט – ניק וויוצ'יץ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.