דודו טופז מתחזה?

03.01.2008

היום בלילה שוטטתי בדה מרקר ופתאום ראיתי שיש דייר חדש בקפה – דודו טופז. שכמובן העלה את השאלה מה סלב כמוהו צריך נוכחות אינטרנטית יזומה – והאם לעזאזל מדובר במתחזה.

דודו טופז פתח את הבלוג שלו ב – 2 בדצמבר עם פוסט קצר תחת הכותרת "מוטו" שהכילה 4 מילים : "אני הכל ואני כלום". מה הוא ניסה להגיד פה לא ברור, ואולי גם לא חשוב. החשיפה המינימאלית הזאת הולידה 54 תגובות מ"דודו תעשה לי ילד" ועד – "נראה לי שזה בכלל לא הוא".

 

דודו טופזכדי להוריד כל ספקנות, דודו טופז מיהר להבהיר כבר בטוקבק הראשון:

חברים. זה לא מתחזה. זה הדבר האמיתי.

קבלו את המלך.

דודו טופז.

התגובה המוזרה הזאת עוררה בי תחושה שמשהו פה חשוד. למה דודו ממהר להודיע לכולם שהוא לא מתחזה?

הגיוני שדודו טופז היה מציג את עצמו בצורה כזאת? "קבלו את המלך"? לא נראה לי מתאים.

 

בינתיים דודו טופז צבר לו כמות צנועה של חברים, אולי אפילו צנועה מיד בהתחשב בפופולאריות שלו. יכול להיות שהוא לא נוהג לאשר בקשות חברות – וזאת טעות ביחסי ציבור. דודו – אם מישהו שולח לך בקשה, זה כבר סוג של השפלה עבורו – אל תשפיל אותו עוד יותר בכך שלא תאשר את בקשתו.

מפורסמים ברשתות חברתיות

ידוענים ברשתות החברתיות זה לא דבר חדש, אבל תמיד עולה השאלה אם מדובר בדמויות האמיתיות או במתחזים (יש כאלה הטועמים כי לפעמים הכרטיסי םהאלה כתובים על ידי משרד יחסי הציבור של המפורסם). ב- FACEBOOK הפופולארית קיימת כמות כרטיסים רבה של מפורסמים ומפורסמות, ושם עושים הכל על מנת להבטיח שלא יהיו ביניהם מתחזים. לפעמים קצת בהגזמה – כמו במקרה של חבר הפרלמנט הבריטי.

סטיב ווב

דודו טופז (האמיתי או המתחזה) שולח תדירות של פוסט אחד בשבוע, וכרגיל זוכה לזרם של תגובות. הוא עצמו לא ממש מתייחס לעדת המעריצים ולא מגיב לטוקבקים. בידיעה שהתפרסמה בערוץ הבידור של MSN דווח כי סלב רשת ותיק, השחקן שרון אלכסנדר, הוא זה שהכניס את דודו טופז ל WEB 2.0.

בידיעה לא הובאה תגובתו של כוכב הבידור המזדקן, שהיום מככב בטלנובלה בובות.

לא ברור מה גורם לאנשים לחשוב שסלבריטאים לא זקוקים לנוכחות אינטרנטית אישית ולמיתוג אישי ברשת. אולי קשה לנו לעכל את העבודה שגם סלבריטאים רוצים לנצל את במת האינטרנט כדי לכתוב את דעתם, להציג את עצמם בצורה קצת אישית ולקבל תגובות ופידבקים מיידיים (אל תדאגו – בד"כ מלקקים להם).

 

תגיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.