חדש: מגזין מיתוג אישי – Personal Branding מהדורה מס' 10

26.10.2009

מיתוג אישיכשקיבלתי לידי את המגזין החדש של Personal Branding Magazine גיליתי על השער פנים מוכרות, אבל במבט ראשון לא הצלחתי להיזכר מאיפה. אחרי שניה, כבר נזכרתי. בתור חובב היפהופ, לא הייתי צריך להתאמץ הרבה. ארבע מילים יזכירו גם לכם:

U Can't Touch This

אם.סי.האמר – M.C.Hammer היה פעם (בתחילת שנות ה- 90) הראפר הכי מצליח בסצינה. אבל מאז עברו כמעט שני עשורים ואיך לומר, כוכבו (או במילים אחרות, מיתוגו) דעך. אבל לאחרונה אמ.סי.האמר החל לעשות קולות של קאמבק "צביקה פיק סטייל" והשם שלו (שם המותג שלו) חזר לתודעה. וזהו בדיוק נושאו של גיליון Personal Branding מספר 10 – איך לחדש מיתוג אישי באמצעות המדיה החברתית.

האמר, עם בלוג מצליח ולמעלה ממיליון עוקבים בטוויטר, הוא דוגמא נפלאה למישהו שהצליח להחיות את המיתוג האישי שלו בעזרת האינטרנט. על ידי שימוש ברשתות חברתיות הוא הזכיר למעריציו בעבר כי הוא עדיין נושם וחי, ואלה מן הסתם, היו צמאים למידע ולמסרים שיוצאים מהמקלדת של הכוכב המזדקן. כך גם נחשף אליו הדור הצעיר שאומנם תקוע בפייסבוק, אבל לא גדל על צעדי הריקוד המיוחדים שלו.

בנוסף להאמר, הגיליון מכיל ראיונות עם קרי רוהדס (שחקן פוטבול אמריקאי), פטריק לנציוני (סטאראפיסט), ג'ון ג'אנטש, מיץ' ג'ואל וסטיב רובל (מומחים למיתוג אישי ומדיה חברתית), טורים ומאמרים – הכל על מיתוג אישי באינטרנט ובכלל.

ולמי שלא זוכר (או שלא מכיר) – כך נולד המותג שנקרא אמסי האמר:

2 תגובות על “חדש: מגזין מיתוג אישי – Personal Branding מהדורה מס' 10

  1. איזה יופי של מיתוג אישי !

    עוד הוכחה לכך שהאינטרנט מספק לנו קרקע פוריה לעשות ולחיות את מה שאנו אוהבים.
    מי שחי בימים – הרוויח !

    כ"כ הרבה הזדמנויות חדשות – אז מהי ההזדמנות שלך ?

    תודה מאור על פוסט נהדר

    אסף הנעמן-הלל

  2. בשמחה אסף.. תודה על הפרגון.
    המיתוג האישי באינטרנט בהחלט מזמן לנו הזדמנויות שלא חלמנו עליהן.. החוכמה היא להוציא מהן את המיטב.
    ו MC האמר הוא דוגמא טובה לכך..

להגיב על מאור קפלנסקי לבטל

האימייל לא יוצג באתר.