ההבדל בין "אנשים ממותגים" ל- "לקוחות שלי"

23.05.2009

לפני כשבוע קיבלתי התראת גוגל (Google Alerts) על השם שלי. כשרוה דבר כזה, המשמעות היא שגוגל סרק עמוד אינטרנט חדש בו מופיע שמי ומיקם אותו בין 20 התוצאות הרראשונות תחת הביטוי "מאור קפלנסקי".

היות ואני ממתג את עצמי במספר רב של פלטפורמות, התראה על שמי היא דבר שכיח, אלא שהפעם ההתראה התקבלה על עמוד חדש בפלטפורמה שאינה בשליטתי. כמובן שביררתי את העניין והגעתי לפוסט בבלוג של נמרוד קרב מחברת האינטרנט DOTCOM. הפוסט אף קודם על ידי נמרוד קרב לקדם באתרי המלצות (שיתוף לינקים) שונים, ראו תמונה:

מיתוג אישי

מטרת הפוסט הייתה להדגיש את העובדה כי הוא אינו נמנה על אחד מלקוחותי, מה שעשוי לדבריו להשתמע נוכח הרשימה שנמצאת מצד שמאל לפוסט הזה.

אז לטובת השקיפות המלאה, אדגיש שוב את המובן מאליו: הרשימה שמצד שמאל כוללת את שמותיהם של כל האנשים עליהם כתבתי בבלוג. מטבע הדברים הם מוגדרים על ידי כ"אנשים ממותגים" ולו רק מתוקף העובדה ששמם מופיע באינטרנט. אז נמרוד קרב כמו ביל קלינטון, סטיב ג'ובס, דודו טופז, מוריס טלנסקי ואפילו רון קרייטלר – אינם לקוחות שלי, אבל כבודם במקומם, היות והם הופיעו אצלי בבלוג בהקשרים כאלה ואחרים.

אז מהי משמעות הרשימה?


בבלוג שלי יש משמעות מיוחדת לשמות. אם תחפשו ב- Google את השמות המופיעים ברשימה תגלו כי האזכורים שלהם בבלוג, מופיעים במרבית המקרים בעמוד הראשון (ולעיתים אף במקום הראשון) בתוצאות החיפוש תחת שמם. בדיוק כמו שמו של נמרוד קרב. זוהי הסיבה בגינה חשוב היה לי להכניס את הרשימה הזאת לבלוג. כמובן לא מתוך הרצון להתפאר בכך שהם לקוחותיי.

את רשימת הלקוחות המובחרים שלי תוכלו למצוא באתר התדמית של eBrand  – דרכה אני מעניק שירותים אינטרנטיים המבוססים על ניהול מוניטין ברשת והדחקת אזכורים. מוזמנים להיכנס.

eBrand  – מיתוג אישי באינטרנט: רשימת לקוחות

2 תגובות על “ההבדל בין "אנשים ממותגים" ל- "לקוחות שלי"

  1. הבנו שזו הסיבה.
    לדעתי זה דופק לך את הברנד. רק אני בחודשיים החארונים קיללתי אותך לפחות פעמיים כשחיפוש אחר אנשים הביא עמודים רצופי תוצאות מהבלוג שלך. אתה לא היחיד. יש מקרה שבו הבלוג כל כך מוכן ל-SEO הרחק ממה שראוי על פי הטעם הטוב (שלא נאבד אותך, אבל שרבאק, נמצא גם תוצאות אחרות).
    אפקטיבי אבל גבולי מאוד.

  2. היי גדי, הבלוג הזה יצר את הבאזז רק בגלל שהתעסקתי עם שמות של אנשים והאופן בו הם מופיעים בגוגל.

    זה לא רק חלק מהעניין – זה מה שנותן את העניין…

    בהרבה מקרים אנשים גילו שכתבתי עליהם רק אחרי שהם או מישהו אחר חיפש את שמם בגוגל – וזה מה שיפה פה.
    אז בקטע הזה אני לא מסכים איתך שזה דופק לי את הברנד – לדעתי זה רק מחזק אותו.

    אם היו מקרים בהם מישהו בגוגל והגעת לבלוג שלי, למרות שלדעתך המידע הזה לא היה רלוונטי, אתה צריך לקלל את האלגוריתם של גוגל ולא אותי…:-)

להגיב על מאור קפלנסקי לבטל

האימייל לא יוצג באתר.