נועה אסטרייכר פתחה את Personet – התדמית שלך ברשת

15.01.2009

נועה אסטייכר

Personet של נועה אסטרייכר 

אהבתי מאוד את היוזמה של נועה אסטרייכר מייצגת נפלאה של דור ה- Y. כשהייתי בגילה, אם הייתי עוזב מקום עבודה, לא הייתי חושב בכלל לפתוח חברה משלי (גם אם זה לא ממש "חברה" ורק אתר אינטרנט). במקרה הטוב הייתי מוצא עבודה זמנית. במקרה הרע הייתי הולך לחתום בלשכה.

אבל דור ה- Y זה משהו אחר. ה"בייבי-בומרס" ילידי שנות ה-80 גדלו לתוך האינטרנט וחייהם הבוגרים שונים ללא היכר מכל הבחינות מאלה של דור ה-X. והאינטרנט מאפשר ליזום וליצור עסקים יש מאין, ויותר מהכל – לפתח מיתוג אישי.

נועה אסטרייכר עלתה על נישה מיוחדת והכרחית של מיתוג אישי. שירותי Personet מיועדים במיוחד לאמנים ויוצרים מתחומים שונים – ספרות, תיאטרון, מוזיקה, קולנוע, אמנות פלסטית ותקשורת חזותית – המעוניינים לקדם את עצמם ולהגיע לפרוייקטים חדשים באמצעות נוכחות מוגברת ברשת. השירותים שנועה אסטרייכר מציעה הם:

  • בנייה ותחזוק (כולל עדכונים) של דף ערך באתר 'ויקיפדיה' בעברית/אנגלית
  • בנייה ותחזוק של פרופיל/דף מעריצים ברשת Facebook.
  • בניית ותחזוק פרופיל ברשת החברתית TheMarker Cafe
  • בנייה ותחזוק של בלוג באתר בלוגים פופולרי
  • 'השתלת' קישורים ואינפורמציה פרסומית ויחצ"נית בתגובות (טוקבקים) והודעות בפורומים ואתרים ברשת
  • בניית פרופיל או עדכון אינפורמציה באתרים ספציפיים הרלוונטיים כמו IMDB, מסד הנתונים הבינלאומי של תעשיית הקולנוע.

האתר מעוצב על תבנית וורדפרס וממותג בצורה מעניינת ונקיה. הוא מניע לפעולה ולגולש ברור מיד למי הוא פונה ומהם השירותים אותו הוא מציע. אני בטוח שכאומן הרוצה לפרסם את עצמו, האתר היה מעורר אצלי רצון לפניה.

נועה אסטרייכר

אז מי היא נועה אסטרייכר?

מעבר לכך שהיא כותבת יצירתית הידועה בבאזזים חינניים כמו המאבק (והצודק) שלה נגד טרנד הסודוקו וסרטון התספורת הויראלי (לא לפספס למטה), יכולה אסטרייכר להתגאות גם ב- 30,000 אזכורים בגוגל. הרעיון של Personet נולד לאחר שמספר מהלכי-קידום אינטרנטיים, אותם ביצעה בהתנדבות עבור אמנים, הוכתרו בהצלחה. מעבודתה בענף הפרסום הבינה את החשיבות והתקציבים שמותגים גדולים מקדישים ליצירת תדמית ברשת, ויש בזה צורך גם לאדם הפרטי – בייחוד אם הוא אמן ויוצר.

לפוסט האחרון של נועה אסטרייכר "איך תהפוך למלך הגוגל"? לחצו כאן לא רק בפייסבוק, גם בקפה עם מיתוג עסקי על כרטיס אישי – בניגוד למדיניות רשת חברתית

ואיך אפשר בלי הויראלי ה"תספורת"  עם 23,496 צפיות (נכון לכתיבת הפוסט)

תגיות:

3 תגובות על “נועה אסטרייכר פתחה את Personet – התדמית שלך ברשת

  1. טוב, יש לי כמה דברים להגיד על זה:

    1. מבלבל אותי לראות חברה המציעה שירותי מיתוג אישי, כשבדף האודות שלה אין אזכור לשמות אנשי הצוות בחברה. איפה המיתוג האישי שלהם בא לידי ביטוי? אולי הם בכלל לא יודעים לעשות את העבודה? לא ממש הבנתי מהדף "מי אנחנו" מי הם באמת…
    2. אחלה דומיין!
    3. זה ייחודי בעיני שהחברה ממקדת את השירות לנישה יותר צרה של התחום כולו – אמנים ויוצרים.
    4. לא ממש הבנתי את משמעות החלוקה של החבילות בדף המבצעים.
    5. הייתי מצפה מחברת מיתוג אישי לכתוב בלוג. במיוחד בחברה כזו בה הבלוג הוא הרכיב הדומיננטי ביותר בשירותים שהיא מספקת (אין מיתוג אישי בלי בלוג). אבל אם כן יש בלוג, חבל שאין אליו לינק…

  2. GO NOA!

    ראשית, אני חושבת שאנשים עם רקע מקצועי במגוון רחב של תחומים משיקים יכולים להציע ערך מוסף משמעותי מאוד בתחום הזה.

    אבל, כמו שכתבת – חבל שנועה לא רואה את זה כך ולא מציינת מי עומד מאחורי ה'חברה' ומה הרקע המקצועי שלה.

  3. עדכון:
    נועה אוסטרייכר לא רק הוסיפה מי עומד ב- Personet בעמוד "מי אנחנו", אלא גם העיפה את כרטיסי הפרופיל האישיים אותם מיתגה עסקית מפייסבוק ומקפה דה-מרקר.
    היום נועה אוסטרייכר ממותגת כנועה אוסטרייכר ואפילו מעבירה הרצאות במיתוג אישי באינטרנט…
    הרבה הצלחה!

להגיב על פבל ישראלסקי לבטל

האימייל לא יוצג באתר.