דנית ניצן פתחה חברה לניהול זהות ברשת

14.08.2008

שימו לב: עוד עסק חדש בתחום המיתוג אישי. מדובר ב-identity Management, העסק החדש של העיתונאית דנית ניצן, שגם היא זיהתה את הצורך אצל אנשים רבים למיתוג אישי באינטרנט וניהול זהות. באתר החדש שלה דנית ניצן מציעה את שירותיה הכוללים:

  • ייעוץ לניהול זהות ברשת, משלב הגדרה ובנייה ועד לניהול השוטף
  • בניית תוכנית אישית להפצת התכנים
  • סיוע בבחירת הבמות הנכונות להופיע מעליהן
  • סיוע בכתיבת תכנים הרלוונטיים  גם טקסטים אישיים
  • כתיבה והפצה של תכנים באמצעות בלוג מנכ"ל
  • כתיבת ניוזלטר קבוע ללקוחות, משתמשים ומשקיעים
  • כתיבה ועריכת תוכן לאתרי אינטרנט

    מה שלדעתי חסר זה מענה ללקוחותיה בתחום ה- SEO (קידום אתרים) –  הרי ידוע כי הצורה בה מופיע שמנו  בגוגל, הוא הבסיס למיתוג האישי באינטרנט. באתר היא מקשרת למאמרים רבים מחו"ל בנושא PERSONAL BRANDING – אז שווה להציץ. דנית ניצן עצמה גם היא כתבה מאמר מעניין בנושא מיתוג אישי, אותו תוכלו לקרוא בכתובת זו.

    אני מברך את דנית ניצן על כניסתה לתחום הלוהט של מיתוג האישי באינטרנט, אותו החדרתי לישראל רק לפני פחות משנה. הרבה הצלחה בהמשך.

    תגיות:

    2 תגובות על “דנית ניצן פתחה חברה לניהול זהות ברשת

    1. גדי, השאלה היא מה ההגדרה "זהות אמיתית".
      אם אני מנהל את התדמית והזהות של מישהו באינטרנט, משמע אני מנהל "זהות בדויה"?
      הרי ברור שהמסרים שאני מעביר בשמו הם אותם מסרים
      מה ההבדל בין זה לבין דובר?

      הקמפיין של שאול פרחים היה אגרסיבי וקיצוני, כי והוא כוון לדמות פיקטיבית שהיא חלק ממסע פרסום. אין מה להשות בין זה לבין לנהל תדמית של אנשים אמיתיים.

    להגיב על גדי שמשון לבטל

    האימייל לא יוצג באתר.