מגזין מיתוג אישי – Personal Branding

01.02.2008

דן שאובל, מהגורואים של המיתוג האישי באינטרנט, פרסם היום (1 בפברואר) את המהדורה השלישית של המגזין האינטרנטי Personal Branding.

המודעות לנחיצות המיתוג האישי (בתוך ומחוץ לאינטרנט) הושרשה חזק בשנים האחרונות בארצות הברית הקפיטליסטית והתחרותית – ואפשר להתרשם מכך היטב על פי תכני המגזין. בחודשים האחרונים החדרתי את הבאזז לישראל (בשביל המיתוג האישי שלי אציין שאני הראשון, אבל העובדות הן נכונות…) וגם פה אנשים מגלים עניינים ומבקשים הרצאות וסדנאות.

שאובל, כאחד מהמובילים בתחום, הצליח לקבץ מבחר גדול של כותבים בנושאי התמחות שונים כמו:

מגזין מיתוג אישי - Personal Branding

ניהול מוניטין
פרסום ושיווק באינטרנט
יזמות ופיתוח עסקי
כתיבת בלוגים למיתוג אישי
מיתוג אישי
קידום קריירה
הסבת מקצוע
אימון אישי
יחסי ציבור באינטרנט
עיצוב תדמית אישית

המגזין מכיל 35 עמודים מעוצבים עם טורים, ראיונות, כתבות, טיפים ועצות בנושא מיתוג אישי באינטרנט.

כתבת השער עוסקת במנוע החיפוש Google, בהשפעה שלו על המיתוג האישי באינטרנט ומה יש לצמד המייסדים לארי פייג' וסרגי ברין להגיד בנושא. במגזין תוכלו לקרוא על אנשים ממותגים, סלב'ס אינטרנט ובכירים בתעשייה, ביניהם:

 

Gina Bianchini (Ning)
Gina Trapini (Lifehacker)
David Weekly (pbwiki)
Om Malik (GigaOm)
Matt Mullenweg מ-WordPress

עוד לא הספקתי לקרוא את כל המגזין (מזל שיש מילואים…), אבל אני בטוח שאוכל להחכים ממנו ולהעשיר אתכם בתכניו דרך בלוג זה.

תוכלו לטעום מ- PERSONAL BRANDING MAGAZINE כאן:

טעימה ממגזין מיתוג אישי – PERSONAL BRANDING

אם ברצונכם לרכוש את כל המגזין (שווה!) תמורת 12.95 דולר (50 שקלים) כנסו לכאן:

רכישת מגזין מיתוג אישי -PERSONAL BRANDING

מחצית מהכסף הולך לחקר הסרטן.

כל מי שאינטרנט, מיתוג אישי ואימון בנפשו- יכול למצוא עניין במגזין זה.

6 תגובות על “מגזין מיתוג אישי – Personal Branding

  1. אכן מיתוג אישי באמצעות האינטרנט הוא כיום תנאי בל-יעבור כשמדובר בקידום אישי וכן בקידום חברות המזוהות עם אישים בכירים (כגון עופרה שטראוס וכו'). אני מבקש לציין את התמחותי בנושא מיתוג מדינות שהוא תחום מרתק שאותנו כישראלים אמור לאתגר לנוכח תדמיתה הירודה של המדינה בקהילה הבינלאומית, עובדה הגוררת קשיים פוליטיים וכלכליים ניכרים בזירה הגלובלית. אני מציע לכל בר-דעת בנושא להרים את קולו ומקלדתו למען שפר את מעמדו של המותג ישראל.

  2. היי דניאל.
    מיתוג מדינות באמת מזכיר קצת את המיתוג האישי (בשונה ממיתוג של מוצר או שירות).
    החשיבות של מיתוג ישראל היא גבוהה וחשוב שוהא יעשה על ידי גופים מקצועיים ולאו דווקא פוליטיקאים…

    האם אתה מעוניין במגזין?

  3. כן בוודאי !
    נתניה = עיר הספורט.
    חולון = עיר הילדים.
    עכו = עיר התיירות.
    טבריה = עיר הפלאפל. ( על מה הם חשבו ??)
    ת"א = עיר ללא הפסקה.

    ובחו"ל
    סן פרנסיסקו = Only in San Francisco זה המוטו של העיר מאז 2004

    ( וכמובן ניו יורק פריז )

להגיב על מאור קפלנסקי לבטל

האימייל לא יוצג באתר.