חיה חכמוב פתחה בלוג וסדנה למיתוג אישי והכנה לראיון עבודה

22.04.2009

חיה חכמוב - מיתוג אישי

טרנד המיתוג האישי צובר תאוצה. לא רק בארה"ב, אלא גם בישראל.
מאז שפתחתי את הבלוג הזה באוקטובר 2007, כל העת אני מגלה עוד ועוד נותני שירותים ביניהם קואצ'רים, יועצים ארגוניים, אנשי השמה, כוח אדם ואינטרנט המציעים שירותים המבוססים על מיתוג אישי. אין זה מפתיע: בעידן של היום לא מספיק שתהיו מומחים וכשרוניים, אתם גם חייבים לדעת איך למצוא ולהפיץ את הייחוד שלכם, ויש מי שיעזור לכם לעשות זאת בצורה אפקטיבית.

מי שהייתה שם קצת לפני כולם היא המאמנת ויועצת התדמית חיה חכמוב, המציעה מזה מספר שנים שירותי ייעוץ תדמית ואימון המבוססים על עקרונות המיתוג האישי, אותם הביאה מארה"ב.

חכמוב היא הישראלית היחידה בעלת סרטיפיקציה של קבוצת REACH בראשותו של וויליאם ארודה, גורו המיתוג האישי, והיא מיישמת את התיאוריות שלו על לקוחותיה בהצלחה רבה. לקוחותיה באים ממגזרים שונים – ממנכ"לים, דרך בעלי עסקים ועד מחפשי עבודה.

בימים אלה היא משיקה בלוג מקצועי חדש הנקרא "מיתוג אישי – תעודת הזהות שלך", בו היא תספק מאמרים, קטעי וידאו, טיפים והמלצות כיצד לעשות מיתוג אישי מוצלח לצרכי עבודה, קריירה ועסקים.

בנוסף, חכמוב תקיים בחודש הבא ארבעה ימי סדנאות למחפשי עבודה בהם תלמד כיצד לבנות "כרטיס ביקור" תדמיתי, לחזק את הביטחון העצמי, ליצור רושם חיובי וכימיה עם מעסיק פוטנציאלי בראיון עבודה, נוכחות בולטת באמצעות שפת גוף והשפעה באמצעות סגנון וצבע הלבוש. בנוסף, הסדנא תעניק אבחון גרפולוגי אישי לכל אחד ממשתתפיה עם הגרפולוגית מיכל נפתלי שתאבחן דרך כתב יד את החוזקות שלהם.

הסדנא תתקיים ב:

בשני ימי ב' –  4/5 ו- 11/5 , בין השעות 9:30 ל- 13:00 .
במכון נפתלי, רח' חטיבת יפתח 29 , הוד השרון

בשני ימי ד'– 6/5 ו- 13/5 , בין השעות 9:30 ל- 13:00 .
במרכז טעימות, רח'  בר כוכבא 42 , תל אביב.

להרשמה לחצו על התמונה:

אז לכל מי שעדיין לא יודע – מיתוג אישי זה הרבה יותר מטרנד. זו המציאות, זו ההזדמנות וזו יכולה להיות גם דרך חיים.

תגיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.